449463 mi6

malibu35xxx

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
MEHMETALi
Servis Numaranız
449463
02.04 tarihinde verdiğim telefon İzmir servisinde hala sıra bekliyormuş bakalım daha ne kadar bekleyecek çok merak ediyorum. 3-4 defa mail attım hep inceleniyor yada sıra bekliyor diye dönüş yapılıyor. İzmir'de serviste diye çabuk tamir olur sorunumuz kısa sürede halledilir diye ümit ediyorduk ama sadece bir ümit olarak kaldı. Bakalım bize sıra ne zaman gelecek ?
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
725
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
02.04 tarihinde verdiğim telefon İzmir servisinde hala sıra bekliyormuş bakalım daha ne kadar bekleyecek çok merak ediyorum. 3-4 defa mail attım hep inceleniyor yada sıra bekliyor diye dönüş yapılıyor. İzmir'de serviste diye çabuk tamir olur sorunumuz kısa sürede halledilir diye ümit ediyorduk ama sadece bir ümit olarak kaldı. Bakalım bize sıra ne zaman gelecek ?
Merhabalar Mehmet Bey,
İzmir bölge servisimizden cihazınız merkez servisimize gönderilmiştir. Detaylı incelemede gözükmektedir. Aciliyetinizi ilgili birimlerimize iletiyoruz.
 

malibu35xxx

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
MEHMETALi
Dün attığım mailde izmir de bulunan cihazım diye belirterek sordum. Neden bu kadar uzun zaman alıyor diye sordum. Cihazınız sıra beklemektedir diye cevap geldi. Diğer servislerde olduğu gibi yapılan tüm işlemleri tek tek belirtseniz ne güzel olur. Ben cihazı İzmir'de diye biliyorken cihaz merkezde çıkıyor ne güzel 10 gün bekledik en az bir 10 gün daha bekleyeceğiz sanırım.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
725
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Dün attığım mailde izmir de bulunan cihazım diye belirterek sordum. Neden bu kadar uzun zaman alıyor diye sordum. Cihazınız sıra beklemektedir diye cevap geldi. Diğer servislerde olduğu gibi yapılan tüm işlemleri tek tek belirtseniz ne güzel olur. Ben cihazı İzmir'de diye biliyorken cihaz merkezde çıkıyor ne güzel 10 gün bekledik en az bir 10 gün daha bekleyeceğiz sanırım.
Merhabalar ,
İnternet sitemiz üzerinden cihazınızı anlık olarak takip edebilirsiniz. https://www.deltaservis.com.tr/
 

malibu35xxx

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
MEHMETALi
Telefonumu kulaklık modunda kalması ve artık hızlı sarj olmuyor diye verdim. Sıvı teması falan filan diye garanti kapsamı dışında bırakıldı. Ve tamiri için 900 ( dokuz yüz) TL istendi. Bence sıvı teması söz konusu bile olamaz... Şaka gibi ....
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Telefonumu kulaklık modunda kalması ve artık hızlı sarj olmuyor diye verdim. Sıvı teması falan filan diye garanti kapsamı dışında bırakıldı. Ve tamiri için 900 ( dokuz yüz) TL istendi. Bence sıvı teması söz konusu bile olamaz... Şaka gibi ....
Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde kasanın yamuk olduğu, ekranının kırık olduğu ve şarj soketinin sıvılı olduğu tespit edilmiştir. Bu durum garanti şartlarında da açıkça belirtildiği üzere kullanıcı hatası olması sebebi ile garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir. Belirtmiş olduğunuz şikayetler cihazın sıvı olması ve kasanın yamukluğundan kaynaklanmaktadır. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.
 

Ekli dosyalar

malibu35xxx

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
MEHMETALi
Bıraktığım şeklide herhangi bir işlem yapılmadan telefonumu ne zaman teslim alabilirim.
 

malibu35xxx

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
MEHMETALi
Telefon İzmir servisinize ne zaman ulaşır ? Bilgi rica ediyorum
 
Üst