Soru 450300 Numaralı FOrm

ilker10

New member
Mesajlar
2
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
İlker Aydın
Servis Numaranız
450300
DELTA SERVİS
  • 25.06.2016 tarihinde Balıkesir Kipa’dan ithalatçı garantisi ile LG G3 32 GB telefon aldım . (Fatura ve Garanti Belgesi ektedir)
  • Telefonum garanti kapsamındaki 2 yılı doldurmadan bozuldu. 26.05.2018 tarihinde Delta Teknik Servise gönderilmek üzere satın aldığım Kipa’ya teslim ettim . (Ürün Teslim Alma Formu ekte)
  • Telefonum 389353 Delta Servis Formu ile Delta Servise 30.05.2018 tarihinde ulaştı. Ancak Delta Servis telefonumu 37 gün sonra (30.07.2018) bana tamir ederek gönderdi. Servisin en geç 20 günde cihazımı tamir etmesi gerekirdi. Cihazın onarımı 60 günde ancak bitti.
  • Telefonum Ekim 2018 tarihinde tekrar bozuldu. Delta Servis 416239 numaralı Formuyla 09.10.2018 tarihinde servise ulaştı. Ücret karşılığında onarım yapılacağını söylediler, kabul ettim. 425 TL karşılığında anakart değişimi yapılarak 03.11.2018 tarihli servis çıkışı ile bana gönderildi. (416239 Numaralı Form ve 39747 numaralı Fatura ektedir.) Cihazın onarımı 25 günde tamamlandı.
  • Telefonum tekrar Kasım 2018 de bozuldu. Delta Servis 423245 Numaralı Teknik Servis Formu ile 12.11.2018 tarihinde servise girişi yapıldı. 22 gün sonra tamiri yapılarak 04.12.2018 tarihinde servisten çıkışı yapılarak bana gönderildi.
  • Telefonum Aralık 2018 tarihinde tekrar bozuldu. Delta Servis 432429 formu ile 29.12.2019 tarihinde servise ulaştı. 13 gün sonra parça garantisi kapsamında tamir edilerek 11.01.2019 tarihinde servisten çıkışı yapılarak tarafıma gönderildi.
  • Telefonum Şubat 2018 ayında tekrar bozuldu. Delta Servis 442125 formu ile 20.02.2019 tarihinde servise ulaştı. 8 gün sonra parça garantisi kapsamında tamir edilerek 28.02.2019 tarihinde servisten çıkışı yapılarak tarafıma gönderildi.
  • Telefonum Nisan 2018 ayında tekrar bozuldu. Delta Servis 450300 formu ile 06.04.2019 tarihinde servise ulaştı. Delta Servisten arayan personel (Telefonu 0531 885 xx x2) parça garantisi olan 6 aylık sürenin 3 gün önce dolduğunu söyleyerek onarımın 425 TL karşılığında yapılacağını söyledi . Doğal olarak kabul etmedim. Çünkü ANAKART DEĞİŞİMİ YAPILDIKTAN SONRA TELEFONUM SERVİSE 3 KEZ AYNI ARIZA İLE GÖNDERİLDİ. 22 , 13 ve 8 GÜN OLMAK ÜZERE TOPLAM 43 GÜN SERVİSTE KALDI. 6 AYLIK SÜREYE 43 GÜNÜN DE EKLENMESİ GEREKİR.

  • Yukarıda özetlediğim olaylar sonucunda DELTA Servisten dolayı aşağıda belirttiğim sonuçlardan dolayı hep mağdur oldum:
  • Telefonum garanti kapsamındayken 60 gün serviste kaldı. Oysa 20 gün veya zorunluluk nedeniyle 30 gün olsun.
  • Aynı telefon 1 yıl bile olmadan aynı şikayetle 6 defa servise gönderilip sorunu çözülemez mi? 6 kez aynı sorunla servise gelen telefonun ne yapılması gerekirdi? Bunlardan birinde 425 TL ödeyerek anakart değişimi de yapılmıştı.
  • 425 TL ödeyerek Anakart değişimi yapıldıktan sonra telefonum aynı şikayetle 4 kez arızalandı. 6 aylık parça garantisi süresine telefonumun serviste kaldığı 43 günlük süre neden eklenmiyor?

İLKER AYDIN
BALIKESİR TEL: 0542 237 25 25
 

Ekli dosyalar

Backoffice2

New member
Yönetici
Mesajlar
291
Reaction score
21
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
DELTA SERVİS
  • 25.06.2016 tarihinde Balıkesir Kipa’dan ithalatçı garantisi ile LG G3 32 GB telefon aldım . (Fatura ve Garanti Belgesi ektedir)
  • Telefonum garanti kapsamındaki 2 yılı doldurmadan bozuldu. 26.05.2018 tarihinde Delta Teknik Servise gönderilmek üzere satın aldığım Kipa’ya teslim ettim . (Ürün Teslim Alma Formu ekte)
  • Telefonum 389353 Delta Servis Formu ile Delta Servise 30.05.2018 tarihinde ulaştı. Ancak Delta Servis telefonumu 37 gün sonra (30.07.2018) bana tamir ederek gönderdi. Servisin en geç 20 günde cihazımı tamir etmesi gerekirdi. Cihazın onarımı 60 günde ancak bitti.
  • Telefonum Ekim 2018 tarihinde tekrar bozuldu. Delta Servis 416239 numaralı Formuyla 09.10.2018 tarihinde servise ulaştı. Ücret karşılığında onarım yapılacağını söylediler, kabul ettim. 425 TL karşılığında anakart değişimi yapılarak 03.11.2018 tarihli servis çıkışı ile bana gönderildi. (416239 Numaralı Form ve 39747 numaralı Fatura ektedir.) Cihazın onarımı 25 günde tamamlandı.
  • Telefonum tekrar Kasım 2018 de bozuldu. Delta Servis 423245 Numaralı Teknik Servis Formu ile 12.11.2018 tarihinde servise girişi yapıldı. 22 gün sonra tamiri yapılarak 04.12.2018 tarihinde servisten çıkışı yapılarak bana gönderildi.
  • Telefonum Aralık 2018 tarihinde tekrar bozuldu. Delta Servis 432429 formu ile 29.12.2019 tarihinde servise ulaştı. 13 gün sonra parça garantisi kapsamında tamir edilerek 11.01.2019 tarihinde servisten çıkışı yapılarak tarafıma gönderildi.
  • Telefonum Şubat 2018 ayında tekrar bozuldu. Delta Servis 442125 formu ile 20.02.2019 tarihinde servise ulaştı. 8 gün sonra parça garantisi kapsamında tamir edilerek 28.02.2019 tarihinde servisten çıkışı yapılarak tarafıma gönderildi.
  • Telefonum Nisan 2018 ayında tekrar bozuldu. Delta Servis 450300 formu ile 06.04.2019 tarihinde servise ulaştı. Delta Servisten arayan personel (Telefonu 0531 885 xx x2) parça garantisi olan 6 aylık sürenin 3 gün önce dolduğunu söyleyerek onarımın 425 TL karşılığında yapılacağını söyledi . Doğal olarak kabul etmedim. Çünkü ANAKART DEĞİŞİMİ YAPILDIKTAN SONRA TELEFONUM SERVİSE 3 KEZ AYNI ARIZA İLE GÖNDERİLDİ. 22 , 13 ve 8 GÜN OLMAK ÜZERE TOPLAM 43 GÜN SERVİSTE KALDI. 6 AYLIK SÜREYE 43 GÜNÜN DE EKLENMESİ GEREKİR.

  • Yukarıda özetlediğim olaylar sonucunda DELTA Servisten dolayı aşağıda belirttiğim sonuçlardan dolayı hep mağdur oldum:
  • Telefonum garanti kapsamındayken 60 gün serviste kaldı. Oysa 20 gün veya zorunluluk nedeniyle 30 gün olsun.
  • Aynı telefon 1 yıl bile olmadan aynı şikayetle 6 defa servise gönderilip sorunu çözülemez mi? 6 kez aynı sorunla servise gelen telefonun ne yapılması gerekirdi? Bunlardan birinde 425 TL ödeyerek anakart değişimi de yapılmıştı.
  • 425 TL ödeyerek Anakart değişimi yapıldıktan sonra telefonum aynı şikayetle 4 kez arızalandı. 6 aylık parça garantisi süresine telefonumun serviste kaldığı 43 günlük süre neden eklenmiyor?
İLKER AYDIN
BALIKESİR TEL: 0542 237 25 25
Merhabalar İlker Bey ,

İlgili birimlerimiz tarafınıza ulaşmış olup, konu hakkında bilgilendirme sağlamıştır. Cihazınız müşteri memnuniyeti adına bir defaya mahsus ücretsiz onarımı yapılacaktır.
 
Üst