Soru Bu kadarı yetmez mi? Yine yeniden Mİ6 PROBLEM

megazona

New member
Mesajlar
21
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
Feyaz
Servis Numaranız
440952
Bir buçuk-iki ay kadar önce kasada şişkinlik, ekranda problem ve şarj soketi arızasıyla Mi6 telefonumu tarafınıza gönderdim. Bu sorunların hiçbiri benim hatamdan kaynaklanmamıştı bu yüzden garanti kapsamında telefonum yaklaşık 15-20 günde onarılıp gönderildi. Bu süreçte anlayışlı yaklaştım ve hiçbir ekstra talepte bulunmadım. Telefon elime geldikten sonra üç gün içinde yeni bir ekran problemiyle karşılaştım. Düzelmesini umut ettim fakat olmadı. Delta Servis'in isteğiyle telefonu tekrar garantiye yolladım. Yine benden kaynaklanmayan hatadan dolayı onca para verdiğim telefon garantideydi. Bir de şarj soketi sorunuma hiçbir çözüm üretilmemişti. Yine iki haftalık bir süreçten sonra telefonun tamir edildiğini bana haber verdiler. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali, bir hafta teknik ekip tarafından cihazımın test edilmesini rica ettim. Bir insan o kadar para verdiği telefonu sürekli oraya buraya yollamak ister mi? Ben istemedim. Bir hafta daha geç elime ulaşsın ama güvendiğim bir servis olan Delta bana sağlam telefon yollasın istedim. Sonuç ne oldu peki? Telefon elime dün ulaştı ve 24 saattir farklı kablolar ve şarj aletleri denememe rağmen, orjinal şarj aleti ve kablosu da dahil, çok yavaş şarj oluyor. Tamam ekranda sorun yok şimdilik. E bu telefonu hiç kullanmamışlar ki şarj etsinler. Yaşadığım sorunu görmemişler ki. İnsanların güvenini boşa çıkarmaktan zevk mi alıyorsunuz? Sağda solda yazan binlerce şikayete rağmen Delta Servis'i sürekli savunan ben bunlarla karşılaşmak zorunda değildim. Tek dileğim test edilmesini istediğim telefonun tarafıma böyle aptalca bir sorunla ulaşmamasıydı. Şimdi soruyorum, ben ne yapmalıyım? Daha yapıcı öneriler bekliyorum. Üç haftada bir gün telefonu kullanıp yine bir sonrKi üç hafta telefonu size mi emanet edeyim. Sanırım bir sonraki süreç başka bir arızaya gebe olacak. Güvenim kalmadı çünkü.

Ekte ampere programıyla ölçülmüş değerleri yollayacağım. Her bir ekran görüntüsü farklı şarj aleti ve type-c kablo kombinasyonuyla denenmiştir. Ayrıca ana ekranda da hızlı şarj oluyor ibaresi var. Yine de farklı bir sonuç alamamaktayım. IMG-20190405-WA0007.jpgIMG-20190405-WA0008.jpgIMG-20190405-WA0006.jpgIMG-20190405-WA0005.jpgIMG-20190405-WA0004.jpgIMG-20190405-WA0003.jpgIMG-20190405-WA0002.jpgIMG-20190405-WA0001.jpg
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Bir buçuk-iki ay kadar önce kasada şişkinlik, ekranda problem ve şarj soketi arızasıyla Mi6 telefonumu tarafınıza gönderdim. Bu sorunların hiçbiri benim hatamdan kaynaklanmamıştı bu yüzden garanti kapsamında telefonum yaklaşık 15-20 günde onarılıp gönderildi. Bu süreçte anlayışlı yaklaştım ve hiçbir ekstra talepte bulunmadım. Telefon elime geldikten sonra üç gün içinde yeni bir ekran problemiyle karşılaştım. Düzelmesini umut ettim fakat olmadı. Delta Servis'in isteğiyle telefonu tekrar garantiye yolladım. Yine benden kaynaklanmayan hatadan dolayı onca para verdiğim telefon garantideydi. Bir de şarj soketi sorunuma hiçbir çözüm üretilmemişti. Yine iki haftalık bir süreçten sonra telefonun tamir edildiğini bana haber verdiler. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali, bir hafta teknik ekip tarafından cihazımın test edilmesini rica ettim. Bir insan o kadar para verdiği telefonu sürekli oraya buraya yollamak ister mi? Ben istemedim. Bir hafta daha geç elime ulaşsın ama güvendiğim bir servis olan Delta bana sağlam telefon yollasın istedim. Sonuç ne oldu peki? Telefon elime dün ulaştı ve 24 saattir farklı kablolar ve şarj aletleri denememe rağmen, orjinal şarj aleti ve kablosu da dahil, çok yavaş şarj oluyor. Tamam ekranda sorun yok şimdilik. E bu telefonu hiç kullanmamışlar ki şarj etsinler. Yaşadığım sorunu görmemişler ki. İnsanların güvenini boşa çıkarmaktan zevk mi alıyorsunuz? Sağda solda yazan binlerce şikayete rağmen Delta Servis'i sürekli savunan ben bunlarla karşılaşmak zorunda değildim. Tek dileğim test edilmesini istediğim telefonun tarafıma böyle aptalca bir sorunla ulaşmamasıydı. Şimdi soruyorum, ben ne yapmalıyım? Daha yapıcı öneriler bekliyorum. Üç haftada bir gün telefonu kullanıp yine bir sonrKi üç hafta telefonu size mi emanet edeyim. Sanırım bir sonraki süreç başka bir arızaya gebe olacak. Güvenim kalmadı çünkü.

Ekte ampere programıyla ölçülmüş değerleri yollayacağım. Her bir ekran görüntüsü farklı şarj aleti ve type-c kablo kombinasyonuyla denenmiştir. Ayrıca ana ekranda da hızlı şarj oluyor ibaresi var. Yine de farklı bir sonuç alamamaktayım. Ekli dosyayı görüntüle 266Ekli dosyayı görüntüle 267Ekli dosyayı görüntüle 268Ekli dosyayı görüntüle 269Ekli dosyayı görüntüle 270Ekli dosyayı görüntüle 271Ekli dosyayı görüntüle 272Ekli dosyayı görüntüle 273
Merhabalar,

Cihazınızın işlemleri tamamlandığında sizinde talebiniz üzerine aktif olarak 1 hafta test edilmiştir. Bu süreçte cihazınız gün içerisinde siz nasıl kullanıyor iseniz aktif olarak uygulama yüklenerek test edilmiştir. Orijinal type-c kablo ile şarj edilmiş ve herhangi bir şekilde yavaş şarj olma problemine veya ekran sorununa rastlanmamıştır. 1 haftalık bir süreçte aktif olarak kullanılan ve şarj edilen cihazınız ile ilgili sorun kalmadığından emin olunduğunda servis çıkışı sağlanmıştır. Konu hakkında farklı bir çözüm maalesef bulunmamaktadır. Sorun yaşadığınızı düşünüyor iseniz göndermeniz halinde detaylı incelenerek bilgilendirme sağlanacaktır.
 

megazona

New member
Mesajlar
21
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
Feyaz
Beyefendi bakın, ben de size güvenerek bu talepte bulundum. Test edin, iki taraf için de ekstra mesai yaşanmasın. Hiç kimse zarara uğramasın. Ne hikmetse en zararlı ben çıkıyorum. Kalıp cümlelerle kendinizi ve servisinizi savunuyorsunuz. E peki bu görsellerdeki sonuçlara ben nasıl ulaşıyorum? Anlattıklarınızdan şu anlaşılıyor, "Biz telefonu güzelce test ettik, sorunsuzca çalıştı, sana gönderdik, kullanmayı beceremedin bozuldu" Lütfen konuya vakıf arkadaşlara şu değerlerin ne olduğunu sorun öyleyse. Elinizden çıkmasının üstüne 36 saat geçti. Ben de iki adet orjinal Xiaomi Quick Charge, iki adet Samsung Quick Charge, bir adet Apple type-c ve OnePlus dash şarj aleti var. Hepsi de orjinal kablolara sahip. Gerçekten bir anlam veremiyorum. 36 saatte ne değişebilir? Üstüne telefonu size göndermem gerektiğini söylüyorsunuz. Siz servis olarak 30 iş gününü geçemezsiniz mesela, ama bu şekilde geçebiliyorsunuz. Peki benim tarafınızca gaspedilen hakkımın değeri nedir? Garanti kapsamında diye bedava tamir mi? Bunun için de para ödemiş olduğumu biliyorsunuz. Ayda beş gün kullanabileceğim bir telefon olsun diye almadım ben Delta garantili telefonu.
Aşağıda atacağım görsel de mi note 3 telefona ait değeler. Bir sonraki cevabınızda konuyla ilgili bir kaç gerçekçi yorum bekliyorum, lütfen. Sorun nedir, ne değildir? Almam gereken değerler kaç olmalı? Farazi bir cevaba ihtiyacım yok.
Screenshot_2019-04-05-12-23-12-860_com.gombosdev.ampere.png
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Beyefendi bakın, ben de size güvenerek bu talepte bulundum. Test edin, iki taraf için de ekstra mesai yaşanmasın. Hiç kimse zarara uğramasın. Ne hikmetse en zararlı ben çıkıyorum. Kalıp cümlelerle kendinizi ve servisinizi savunuyorsunuz. E peki bu görsellerdeki sonuçlara ben nasıl ulaşıyorum? Anlattıklarınızdan şu anlaşılıyor, "Biz telefonu güzelce test ettik, sorunsuzca çalıştı, sana gönderdik, kullanmayı beceremedin bozuldu" Lütfen konuya vakıf arkadaşlara şu değerlerin ne olduğunu sorun öyleyse. Elinizden çıkmasının üstüne 36 saat geçti. Ben de iki adet orjinal Xiaomi Quick Charge, iki adet Samsung Quick Charge, bir adet Apple type-c ve OnePlus dash şarj aleti var. Hepsi de orjinal kablolara sahip. Gerçekten bir anlam veremiyorum. 36 saatte ne değişebilir? Üstüne telefonu size göndermem gerektiğini söylüyorsunuz. Siz servis olarak 30 iş gününü geçemezsiniz mesela, ama bu şekilde geçebiliyorsunuz. Peki benim tarafınızca gaspedilen hakkımın değeri nedir? Garanti kapsamında diye bedava tamir mi? Bunun için de para ödemiş olduğumu biliyorsunuz. Ayda beş gün kullanabileceğim bir telefon olsun diye almadım ben Delta garantili telefonu.
Aşağıda atacağım görsel de mi note 3 telefona ait değeler. Bir sonraki cevabınızda konuyla ilgili bir kaç gerçekçi yorum bekliyorum, lütfen. Sorun nedir, ne değildir? Almam gereken değerler kaç olmalı? Farazi bir cevaba ihtiyacım yok.
Ekli dosyayı görüntüle 274
Merhabalar,

Xiaomi Mi Note 3 ve Xiaomi Mi 6 farklı cihazlar olup amper, batarya ve çekimleri birbirinden farklıdır. Bundan kaynaklı olarak bu iki cihaz birbiri ile kıyaslanmamalıdır. Yalnızca eş değer bir Xiaomi Mi 6 ile karşılaştırmanız halinde daha doğru bir sonuç elde edebilirsiniz. Belirtmiş olduğumuz gibi cihazınız aktif olarak test edilmiş ve herhangi bir sorun tespit edilmemiştir. Bir problem olduğunuz düşünüyor iseniz göndermeniz halinde tarafınıza destek sağlanacaktır.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
İlgili birimlerimiz sizi arayarak tarafınıza bilgilendirme sağlayacaktır.
 

megazona

New member
Mesajlar
21
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
Feyaz
Pazar gününe girdik ve hiç kimse aramadı. Üstüne üstlük mesajımı sildiniz konudan. Neyi amaçladığınızı anlamıyorum. Tüketici mahkemesine gitsem delil saklama suçunu işlemiş sayılırsınız. Anlayamıyorum, bu konularda bilgi sahibi kimse yok mu bana bilgi verebilecek? Gönderin bakalım dediğiniz zaman sorunun çözülmediğini öğrettiniz bu geçen sürede. Aşağıdaki görüntüler incelendiğinde hızlı şarj yazısı mevcutken ne kadar yavaş şarj edebildiğim görülmekte. Teknik bir cevap ve yapıcı bir çözüm bekliyorum sizden. 3 hafta daha elinizde tutup aynı telefonu yollamanızı değil.

Son resimdeki mA değerine de ara ara ulaşıyor fakat daha sonra tekrar düşüyor bu değer.IMG-20190407-WA0000.jpgIMG-20190407-WA0002.jpgIMG-20190407-WA0001.jpgIMG-20190407-WA0003.jpg
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Pazar gününe girdik ve hiç kimse aramadı. Üstüne üstlük mesajımı sildiniz konudan. Neyi amaçladığınızı anlamıyorum. Tüketici mahkemesine gitsem delil saklama suçunu işlemiş sayılırsınız. Anlayamıyorum, bu konularda bilgi sahibi kimse yok mu bana bilgi verebilecek? Gönderin bakalım dediğiniz zaman sorunun çözülmediğini öğrettiniz bu geçen sürede. Aşağıdaki görüntüler incelendiğinde hızlı şarj yazısı mevcutken ne kadar yavaş şarj edebildiğim görülmekte. Teknik bir cevap ve yapıcı bir çözüm bekliyorum sizden. 3 hafta daha elinizde tutup aynı telefonu yollamanızı değil.

Son resimdeki mA değerine de ara ara ulaşıyor fakat daha sonra tekrar düşüyor bu değer.Ekli dosyayı görüntüle 275Ekli dosyayı görüntüle 276Ekli dosyayı görüntüle 277Ekli dosyayı görüntüle 278
Merhabalar,

Bu tarz uygulamalar net bir sonuç vermemektedir. Örneğin 4000mah olan bir pil sabit 2A ile 2 saatte dolmaz. Çünkü şarj esnasında devamlı 2A vermez. Bir süre sonra akım kademeli olarak düşer. Özellikle %90'lara geldikten sonra 500mah de altına düşer. Bu yüzden de QC özelliği olmadığında 2 saat değil 3 saate yakın sürer. Şöyle düşünün bir kovaya su dolduracağız ama hiç taşma olmadan yapacağız. Nasıl yaparız? Önce musluğu sonuna kadar açarız. Dolmaya başladıktan sonra musluğu kısmazsak taşar. Bu yüzden musluğu yavaş yavaş kısarız. Dolmaya yakınken musluk iyice kısılmış olur. Aynı mantıkla %1 ile %10 arasında geçen süre %91 ile 100 arasında geçen süreye kıyasla çok daha az olacaktır. Bir diğer nokta da Ampere uygulaması... Bu uygulama çoğu zaman yanıltıcı sonuçlar verecektir.
 

megazona

New member
Mesajlar
21
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
Feyaz
Dediklerinizde haklısınız ama resimde görebildiğiniz üzere bu kadar uzun şarj olması malesef ki hiç yaşamadığım kadar yavaş. Benim de anlatmak istediğim bu. Daha önce 60-80 dakika arasında aldığım 0-100'ü yaşadıktan sonra, 25-100 arasını 100 dakikada görmek problem yaşadığımı gösteriyor. Ancak üstteki paylaştığım görsellerde ise de sadece %90 üzeri yok. Bu süre ise şans eseri aldığım değer.

WhatsApp Image 2019-04-08 at 09.54.30.jpeg
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Dediklerinizde haklısınız ama resimde görebildiğiniz üzere bu kadar uzun şarj olması malesef ki hiç yaşamadığım kadar yavaş. Benim de anlatmak istediğim bu. Daha önce 60-80 dakika arasında aldığım 0-100'ü yaşadıktan sonra, 25-100 arasını 100 dakikada görmek problem yaşadığımı gösteriyor. Ancak üstteki paylaştığım görsellerde ise de sadece %90 üzeri yok. Bu süre ise şans eseri aldığım değer.

Ekli dosyayı görüntüle 279
Cihazınızı gönderirseniz konu hakkında incelenerek tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
 

megazona

New member
Mesajlar
21
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
Feyaz
Artık usandım ve yoruldum bu telefonu sürekli kargoya vermekten, kargodan almaktan. Telefonu bugün göndereceğim. Kargo numarasını da öğleden sonra özel mesaj yoluyla tarafınıza bildireceğim. Sizden ricam, telefon elinize ulaştığında ilgilenmeniz. İnanın daha fazla beklemek, dert etmek istemiyorum böyle şeyleri. Daha fazla ileri gitmek de istemiyorum. İvedilikle çözelim bu işi, bitsin. Sizden de bu konuda bir taahhüt bekliyorum. Hemen ilgilenilmesi hakkında.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
395
Reaction score
31
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Artık usandım ve yoruldum bu telefonu sürekli kargoya vermekten, kargodan almaktan. Telefonu bugün göndereceğim. Kargo numarasını da öğleden sonra özel mesaj yoluyla tarafınıza bildireceğim. Sizden ricam, telefon elinize ulaştığında ilgilenmeniz. İnanın daha fazla beklemek, dert etmek istemiyorum böyle şeyleri. Daha fazla ileri gitmek de istemiyorum. İvedilikle çözelim bu işi, bitsin. Sizden de bu konuda bir taahhüt bekliyorum. Hemen ilgilenilmesi hakkında.
Merhabalar,

Cihazınız ulaştığında hızlı bir şekilde tarafınıza destek sağlanacaktır.
 
Üst