cihazı cizerek geri gönderme ve servis cihazda yaptıgı islemleri tam olarak yazmıyor

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
Servis Numaranız
450786
Redmi note 6 pro cihazımı alalı 10-15 gün olmustu cihaz kendiliginden kapandı ve hard reset ve sarj etme ısıgı dahil hic bir çalısma belirtisi göstermiyordu 2-3 gün sonra sarjı bittikten sonra acılıyordu ama tekrar aynı sorunla karsılaşınca sorunun net oldugunu anladım. Ben 1 e 1 degisim talebinde bulunmustum aldıgım yerden. Aldıgım yerde servis raporu istedi. Bende rapor veya sorunun çözülmesi icin delta servise cihazımı gönderdim. Bu defaki kapanma sarj doluyken olmustu. servis yazılım atarak actıgınıda sanmıyorum ilk basta acamayıp sonra büyük ihtimal bende oldugu gibi batarya bitince acılmıstır. Servis cihaz kendine gelince benden mi hesap bilgilerimi istedi filan yazılım atarak denemek istediklerini söylediler. neyse telefonu sözde servis denemis 5 gün acık bırakmıs pil ayrıntılarından geldiginde baktım ekranı sadece 5 günde 1 kere acmıslar sarj 5 günde %100 den 40 lara düsmüs. Ben kullanım esnasında oyun yada görüsme yaparken kapandıgını söylemistim oysa. ekran 5 günde sadece cok kısa bir zaman acılarak bakılmış. Neyse sorunu göremedik geri yollayalım mantıgı ile geri gönderildi cihaz. Bu arada ilk başta acılmadıgınıda ben arayıp sormustum cihaz acıldımı sorusunu sormustum ekip onun icin calısıyor demislerdi ilk ulaştıgında cihaz.
Simdi gelelim 10 günlük üzerinde daha kılcaz çizik dahi oluşmamı cihazın ekranına servisinizde biri sanırım adını kazımak istemis ki çizik ne düz nede çepte cizilme şeklinde resmen adımı kazıcam demiş biri öyle. Ben kargodan alırken dedim bu çihazı çizmisler filan kargocu kutu hasarsız bizdan kaynaklı degil tamam o zaman ben arayım kargo sirketi evime yakın aradım başta delta servisi. Servis yetkilisi biz yapmadık diyor bende kargodan böyle geldi kargo hasarsız kutu saglam ve acan benle kargocu dememe karsı kabul edilmedi attıkları yada sebep oldukları kozmetik hasar. Neyse kargo durum tespitt tuttanagını tutturdum 1-2 saat icinde zaten kargocu cihazı cizik sekilde kutudan cıktıgını biliyor yanında açmıstım ezik darbe filan olmasına karsın. maksat genel kontrol filan kutu oldukca saglam hic darbe ezik yok ama cihazın ekranı çizik. Kutusu kendi orjinal kutusu aparatları dahi kullanılmamış ayrı bölmesinde kutuda cizebilcek yada olusabilcek bir sey yok. durum tutanagını tutturdum.

Şimdi olaylar belli sorunu olan telefonu çizip üstüne birde hiç bir deneme yada cihazı test etmeden hatta çizerek gönderen bir servis. Kılcal cizik dahi oluşmamıs kozmetik acıdan 0 bir cihazından sogudum resmen. Beni ruhsal olarak yıpratmaya telefonumu 15- 20 gün sadece çizmek icin alan bir servis. 10 yıllık s3 mini telefonumda daha çizik bile yokken beni ruhsal acıdan sinir stresine sokuyorsunuz.

Lütfen gereken özeni gösterip su cihazı 1 e 1 değistirin yada 1 üst modelle değistirin. Açıkcası sizin tamir heleki ekran değişiminde oluşturacagınız sorunlarla beni lütfen daha fazla piskolojimi bozmayın
 

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
323
buda sıfır cihaz için tuttugunuz ilk kayıt ve işlem formu . genel görünüm iyi sıfır kılcal dahi cizik olmayan cihaz için fiziksel durum ibaresi sanırım. cihazın gönderilmeden önceki çiziksiz ve kozmetik olarak 0 olan resimleride mevcut. benim ilk kargo gönderim seklinde baloncuklu yumusak bir katmana rulo halde sarılı olarak gitmisti. kargocunun garantisiz gönderim demesi üzerine oldukca iyi ve korunaklı yolladım. maksadım ezilme yaşamasın. çizilmesi zaten o kutuda mümkün degil. ama çizilerek yollamayı başardınız. tebrik ederim
 
Son düzenleme:

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
cihaz sadece sizden geldigi gibidir. kutuyu acıp bakıp geri kutuya koydum kargocunun yanında. sıfır cihaza cizikler atarak gönderip sonrada bu formu tutuyorsunuz. kutu kargo görevlisi esliginde acılıp kontrol edildi. Ve durum tutanagı tutuldu. gerekeni bir an önce yapılmasını istiyorum. Ayrıca bana yalancı muamelesi yapıp biz cizmedik cihazınızı diyen kimse belgelerim var kargocunun yanında cihazı kontrol ederek aldım.
kasaya bamadım demek ki orayıda cizmissiniz. Telefon sizin tarafınızdan saglam kargo paketi ve kutusundan cıktıgı gibi direk size geri yolladım.
yeni servis numarası: 454005

bu arada garanti durumu neden belirtirmemiş?? neden işi sürekli yokuşa sürmeye çalışıyorsunuz?
324
 
Son düzenleme:

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
bu arada ödedigim kargo ücretleride bonus sanırım nasıl bir işgenceden geçirme yönteminiz var ögreniyorum. helal olsun valla bi insanın sinirlerini bozma konusunda uzmanlaşmıssınız tebrik ederim tekrar.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Ekli dosyayı görüntüle 323
buda sıfır cihaz için tuttugunuz ilk kayıt ve işlem formu . genel görünüm iyi sıfır kılcal dahi cizik olmayan cihaz için fiziksel durum ibaresi sanırım. cihazın gönderilmeden önceki çiziksiz ve kozmetik olarak 0 olan resimleride mevcut. benim ilk kargo gönderim seklinde baloncuklu yumusak bir katmana rulo halde sarılı olarak gitmisti. kargocunun garantisiz gönderim demesi üzerine oldukca iyi ve korunaklı yolladım. maksadım ezilme yaşamasın. çizilmesi zaten o kutuda mümkün degil. ama çizilerek yollamayı başardınız. tebrik ederim
Merhabalar Mustafa Bey ,

Cihazınızı servisimize göndermeniz halinde , incelenerek tarafınıza yardımcı olunacaktır.
 

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
Mustafa Bey ,

İnceleme tamamlandıktan sonra tarafınıza bilgisi aktarılacaktır.
servise ilk gönderdigim raporda genel görünüm iyi yazıyordu fakat cizikli sekilde gönderilmiş. Durum tutanagı tutturarak geri yolladım. Servisinizden kaynaklı olarak cihazda cizilmeler mevcut yeni kayıt acılırken cihazın ekranında derin cizikler var yazmış servisiniz. Cihaz size gönderdigim sekilde gelmedi sadece yazılım güncellemesi yaptık yazılmasına karsın cihazın ekranında derin cizikler var. Belgelerim var. lütfen actıgım konuyu daha iyi bir sekilde inceleyin
327
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
servise ilk gönderdigim raporda genel görünüm iyi yazıyordu fakat cizikli sekilde gönderilmiş. Durum tutanagı tutturarak geri yolladım. Servisinizden kaynaklı olarak cihazda cizilmeler mevcut yeni kayıt acılırken cihazın ekranında derin cizikler var yazmış servisiniz. Cihaz size gönderdigim sekilde gelmedi sadece yazılım güncellemesi yaptık yazılmasına karsın cihazın ekranında derin cizikler var. Belgelerim var. lütfen actıgım konuyu daha iyi bir sekilde inceleyin
Ekli dosyayı görüntüle 327
Mustafa Bey ,

Belirtmiş olduğumuz üzere cihazınız incelendikten sonra tarafınıza bilgisi aktarılacaktır.
 

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
Merhabalar Mustafa Bey ,

İlgili birimlerimiz aramış olup , ulaşamamışlardır. Bizimle 0850 532 0 500 numaramızdan irtibata geçebilirmisiniz.
aradım ve sonuclanmadıgı bilgisini verdiler tekrar. Durum raporları ve tutanaklar ortadayken neden hala sonuclandıramadınız ve hala arıza takipte neden garanti durumu yazmıyor? cihazı alıp geri yolladım cizildigini gördügüm icin. bide kullanım esnasında donma yapıyor demistim 5 gün acık tutmusunuz. Gereken ilgiyi lütfen gösterin
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
aradım ve sonuclanmadıgı bilgisini verdiler tekrar. Durum raporları ve tutanaklar ortadayken neden hala sonuclandıramadınız ve hala arıza takipte neden garanti durumu yazmıyor? cihazı alıp geri yolladım cizildigini gördügüm icin. bide kullanım esnasında donma yapıyor demistim 5 gün acık tutmusunuz. Gereken ilgiyi lütfen gösterin
Merhabalar Mustafa Bey ,

Cihazınızda kullanıcı hatası olmaması sebebiyle , tarafınıza iade raporu verilecektir. Vermiş olduğumuz rapor ile almış olduğunuz yerle görüşme sağlayabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
 

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
Merhabalar Mustafa Bey ,

Cihazınızda kullanıcı hatası olmaması sebebiyle , tarafınıza iade raporu verilecektir. Vermiş olduğumuz rapor ile almış olduğunuz yerle görüşme sağlayabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
1 e1 degisimi olarak rapor verebilirsiniz. Teşekkür ederim
 

energytr

New member
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
mustafa
1 e 1 değisimi yapmıyor illa para iadesi yapıcaz diyor trendyoldan almıstım çihazı

ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme

ayıplı mal olarak bu hakkımı kullanmak istememe ragmen sadece para iadesi yapıyorlarmıs.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
1 e 1 değisimi yapmıyor illa para iadesi yapıcaz diyor trendyoldan almıstım çihazı

ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme

ayıplı mal olarak bu hakkımı kullanmak istememe ragmen sadece para iadesi yapıyorlarmıs.
Merhabalar Mustafa bey,

Şirketimiz tarafından yalnızca iade raporu verilmektedir. Değişim taleplerinizi cihazı satın almış olduğunuz yere iletmeniz halinde tarafınıza destek olacaklardır. Şirketimiz cihazın ithalatçısı veya satıcısı olmadığından değişim kararını ithalatçı veya satıcı ile görüşebilirsiniz.
 
Üst