DELTA HAKKIMI GASP EDİYOR

Barış Yerlikaya

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Barış Yerlikaya
Servis Numaranız
444316
Delta servis sorularıma cevap vermek zorunda iletişim hakkımı bir kere daha engellerseniz linkleri aldım cevap vermeden silenen şikayetim var size yemin ediyorum gerekirsetelefonun 100 katı param gideceğini bilsem bile konuyu Anayasa Mahkemesine Taşırım uyarımı yapmadan yazmayayım dedim her üyeye eşit davranmak zorundasınız.

Üşenmeden tekrar yazıyorum silerseniz de tekrar yazacağım İş Ortağınız İzmir VMY den şikayetçiyim telefonuma hatalı işlem yaptılar telefonu 12 adet problemi insanca yazdığım videolu kanıtlar aldığım dilekçemin tam tersi çalışan parçayı değişim yapıp al işte dediler 444316 Forum numaramı isteğim dışı kapatıp yeni forum açtılar kıyamet hakaret bağırış yaşadım size 2. forum kayıt numarasıyle gelen dilekçemle gelen dilekçem de 12 adet şikayetim var belirli tüketici taleplerim var siz cevap vermeden isteğinize göre çalışan parçayı çakması ile değişip gönderiyorsunuz ilk kayıtta 2. kayıtta 1 problemi cözdüğünüzü beyan eden bir forum cevabı ile 11 şikayetimi görmezden geliyorsunuz

11 iş günü geçmiş tarafıma yedek muadili telefon hazırlanmamış 20 iş günü geçmiş tarafıma telefonun tamirini belirtilen sürelerde gerçekleştiremedik alın iade formunuz paranızı alın demediniz haklarımı hep yediniz

bir servis destek hattınız var ne zaman arasam 15. sıradayım yarım saatten aşşağı sıra gelmiyor tse iso belgelerinizde yok mu bunların standartları onlarda yoksa içinde yaşadığımız devlette var bunların hakları cevap verilecek öyle kopyala yapıştır değil insana insan gibi hakkımca tüm şikayetci insanları toplayıp mahkemeye gideceğim şikayetçi arkadaşlar dan katılım bekliyorum Hakim baksın artık kim ne iş yapıyor kim art niyetli biz mi siz mi ?
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Delta servis sorularıma cevap vermek zorunda iletişim hakkımı bir kere daha engellerseniz linkleri aldım cevap vermeden silenen şikayetim var size yemin ediyorum gerekirsetelefonun 100 katı param gideceğini bilsem bile konuyu Anayasa Mahkemesine Taşırım uyarımı yapmadan yazmayayım dedim her üyeye eşit davranmak zorundasınız.

Üşenmeden tekrar yazıyorum silerseniz de tekrar yazacağım İş Ortağınız İzmir VMY den şikayetçiyim telefonuma hatalı işlem yaptılar telefonu 12 adet problemi insanca yazdığım videolu kanıtlar aldığım dilekçemin tam tersi çalışan parçayı değişim yapıp al işte dediler 444316 Forum numaramı isteğim dışı kapatıp yeni forum açtılar kıyamet hakaret bağırış yaşadım size 2. forum kayıt numarasıyle gelen dilekçemle gelen dilekçem de 12 adet şikayetim var belirli tüketici taleplerim var siz cevap vermeden isteğinize göre çalışan parçayı çakması ile değişip gönderiyorsunuz ilk kayıtta 2. kayıtta 1 problemi cözdüğünüzü beyan eden bir forum cevabı ile 11 şikayetimi görmezden geliyorsunuz

11 iş günü geçmiş tarafıma yedek muadili telefon hazırlanmamış 20 iş günü geçmiş tarafıma telefonun tamirini belirtilen sürelerde gerçekleştiremedik alın iade formunuz paranızı alın demediniz haklarımı hep yediniz

bir servis destek hattınız var ne zaman arasam 15. sıradayım yarım saatten aşşağı sıra gelmiyor tse iso belgelerinizde yok mu bunların standartları onlarda yoksa içinde yaşadığımız devlette var bunların hakları cevap verilecek öyle kopyala yapıştır değil insana insan gibi hakkımca tüm şikayetci insanları toplayıp mahkemeye gideceğim şikayetçi arkadaşlar dan katılım bekliyorum Hakim baksın artık kim ne iş yapıyor kim art niyetli biz mi siz mi ?
Merhabalar Barış bey,

Cihazınız ile ilgili servisimizde gerekli onarımlar yapılmış ve hazır olduğu bilgisi tarafınız ile paylaşılmıştır. Sizin tarafınızdan cihaz servisimizden teslim alınmamış olarak görünmektedir. Konu hakkında hakem heyeti başvurunuz söz konusudur. Bu noktada hakem heyetinden gelecek sonuç doğrultusunda işlem yapılacaktır. Tüm üyelerimize hakaret veya özel bir bili paylaşılmadığı sürece eşit davranılarak cevap verilmektedir. Fakat kullanıcılarımızı farklı yönlendirme gibi bir durum söz konusu olduğunda maalesef yazılan konu kaldırılmaktadır.
 

Barış Yerlikaya

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Barış Yerlikaya
farklı yönlendirme yok bakın siz bir uygulama yapıyorsunuz burada herkesin genel şikayeti sorunu çözülmeyen telefonlar geri tamir edildi diye gönderiliyor. Buradaki şikayet yoğunluğuna bakarsanız da en çok şikayetin bu konuda olduğunu görürsünüz. Bu konuda yine bir hukuksal hak doğar ben insanlara bunu kullanmaya yönlendiriyorum kendimde kullanıyorum bu gün telefonu bana satan iş yeri aradı hakem heyeti konu hakkında görüşmüş sizin yaptıklarınıza hayret etti para iadesi kendisinden talep ediliyor süreç doğrultusunda ama oda avukatını alıp sizin kapınızı çalacakmış benim ayrıcada şikayetlerim var 3 ayrı mahkeme daha görülecek insanlarda bu haklarını alsınlar talebim derdim bu başka bir şey değil verdiğiniz cevap zaten olayı anlatıyor evet cihaz bekliyor görünüyor 175 tüketici hattından aldığım bilgi gereği 20 iş günü geçmiş ve sorunları dilekçemle cevapsız kalmış cihazı teslim alımıyorum ben farklı bişey mi dedim size bu cevabı kopyala yapıştır yapıyorsunuz değil instagram *** aynı konuda şikayeti olan arkadaşları beklerim şuan 5 kişiyiz. hakkımı tazmini ile alacağım ki başkalarına yapılmasın benden öncekiler haksızlığa susmasaydı benim başıma gelmezdi.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
farklı yönlendirme yok bakın siz bir uygulama yapıyorsunuz burada herkesin genel şikayeti sorunu çözülmeyen telefonlar geri tamir edildi diye gönderiliyor. Buradaki şikayet yoğunluğuna bakarsanız da en çok şikayetin bu konuda olduğunu görürsünüz. Bu konuda yine bir hukuksal hak doğar ben insanlara bunu kullanmaya yönlendiriyorum kendimde kullanıyorum bu gün telefonu bana satan iş yeri aradı hakem heyeti konu hakkında görüşmüş sizin yaptıklarınıza hayret etti para iadesi kendisinden talep ediliyor süreç doğrultusunda ama oda avukatını alıp sizin kapınızı çalacakmış benim ayrıcada şikayetlerim var 3 ayrı mahkeme daha görülecek insanlarda bu haklarını alsınlar talebim derdim bu başka bir şey değil verdiğiniz cevap zaten olayı anlatıyor evet cihaz bekliyor görünüyor 175 tüketici hattından aldığım bilgi gereği 20 iş günü geçmiş ve sorunları dilekçemle cevapsız kalmış cihazı teslim alımıyorum ben farklı bişey mi dedim size bu cevabı kopyala yapıştır yapıyorsunuz değil instagram *** aynı konuda şikayeti olan arkadaşları beklerim şuan 5 kişiyiz. hakkımı tazmini ile alacağım ki başkalarına yapılmasın benden öncekiler haksızlığa susmasaydı benim başıma gelmezdi.
Cihazınız ilk servisimize geldiğinde 3 gün kalmış olarak görünmektedir. İkinci gelişinde ise 20. gününde işlemleri tamamlanmıştır. Herhangi bir süre aşımı olmamış olarak görünmektedir. Şuanda serviste beklemesinin sebebi sizin tarafınızdan cihazın teslim alınmamasından kaynaklıdır. Bu noktada hakem heyetine başvuru yaptığınızı iletmenize istinaden sonuç geldiğinde işlem yapılacaktır. Onarımı servis tarafından mümkün olan ve onarılan bir cihazın değişimi veya iadesi uygun değildir maalesef. Buna istinaden bu şekilde bilgi veriliyor size bundan sonra ki süreçte hakem heyeti başvurunuzun sonucuna göre işlem yapılacaktır.
 

Barış Yerlikaya

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Barış Yerlikaya
3 gün de dahil ilk kayıdın teslimi yapılmadan 2. kayıt açıldığının bilgisini vermek isterim diğer şikayetlerimede cevap verirmisiniz ? :D

zaten 5 kere yazdım teslimi yapılmayan forum kapatıldı diye anlamadıysanız bir daha söyleyeyim durum söyle şuan bekleyen forum numaramı kapatıp yeni forum numarası verirseniz serviste geçen süre 1 gün mü olur öyle mi bakarsınız konuya hayretler içinde izlemeye devam ediyorum

gerçekten bu cevabı 35 gün bekledim değişimi uygun değildir diyebilirdiniz demediniz şuan diyorsunuz makul karşılıyorum tamiri yapılan cihaz diyorsunuz o kunun şikayeti için mesajı bir kez daha okuyun...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
3 gün de dahil ilk kayıdın teslimi yapılmadan 2. kayıt açıldığının bilgisini vermek isterim diğer şikayetlerimede cevap verirmisiniz ? :D

zaten 5 kere yazdım teslimi yapılmayan forum kapatıldı diye anlamadıysanız bir daha söyleyeyim durum söyle şuan bekleyen forum numaramı kapatıp yeni forum numarası verirseniz serviste geçen süre 1 gün mü olur öyle mi bakarsınız konuya hayretler içinde izlemeye devam ediyorum

gerçekten bu cevabı 35 gün bekledim değişimi uygun değildir diyebilirdiniz demediniz şuan diyorsunuz makul karşılıyorum tamiri yapılan cihaz diyorsunuz o kunun şikayeti için mesajı bir kez daha okuyun...
Cihazınızı ilk teslim ettiğiniz de şarj girişi sorunlu olarak teslim edilmiştir. Teslim sırasında cihaz size teslim edildiğinden kayıt kapanmaktadır. Buna istinaden şebeke problemi tespit ettiğiniz cihazınız ile ilgili yeniden bir kayıt oluşturulmaktadır.
 

Barış Yerlikaya

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Barış Yerlikaya
siz oraya vmy nin yazdıklarından bahsediyorsunuz vmy den veya sizden ilk kayıt ın kapanması için gereken teslim formunu rica edebilirmiyim ? nerde teslim formu ? neyi teslim ettin kime teslim ettin
 
Son düzenleme:

Barış Yerlikaya

New member
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Barış Yerlikaya
12 şikayetim arasında şarj girişi problemi yoktur vmy deki bilgisayarlara oturup şikayeti kendimiz yazamadığımız için oradaki hanım efendi dilekçemi okumadan onu yazdı ben gerçeği yansıtmıyor dediğimde ben buraya 12 şikayet sığdıramam bunu yazacağım dilekçeniz zaten bizde mevcut ona göre işlem yapacağız dedi HAYATINIZ PALAVRA gerçekten VMY ile bu konuda görüşme yaptınız mı yoksa körü körüne savunuyor musunuz bana konuşacak yüzleri kalmadı ondan soruyorum sizin iş ortağınız orada müşterilerinize bağırıyor kameralarında kayıtları var o konuyla ilgili ne yapacaksınız kurumsalsınız ya
 
Son düzenleme:
Üst