DELTA MAĞDURU... Xiaomi A2 Lite, dokunmatiğin elektronik cihazlara yaklaştırınca hareket etmesi

pala58

New member
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
yusuf pala
Servis Numaranız
455968
Telefonumu 25 martta aldım, işyerine gidince yüksek performanslı workstation iş bilgisayarımın yakınına yaklaşınca dokunmatiğin kendi kendine basmaya başladığını gördüm. Evimdeki sıradan bilgisayarımda bu durum olmuyordu, o yüzden işe gelince fark ettim. Ofisteki diğer arkadaşımın telefonu da Xiaominin aynı modeli olmasına rağmen onunkinde öyle bir sorun yok. Hemen bu durumu kanıtlamak için videoya çektim ve telefonun galerisine attım. servise gönderdim, yeni aldığım 1 günlük telefonun işlem görmesini istemiyorum dedim, sadece ufak bir kalibrasyon yapıp dokunmatiğini düzelteceğiz dediler tamam dedim. Telefon 12 gün sonra geldi ve aynı problemin devam ettiğini gördüm. Tekrar video çekip galeriye attım, telefonu servise gönderdim bu sefer 23 gün sürdü geri gelmesi. Geldi yine aynı problem devam ediyordu. Tekrar video çektim galeriye attım, telefonu üçüncü defa servise gönderdim. 1 haftadır serviste ve heyetin söylediği şey şuymuş "telefonda bir arıza tespit edemedik". Telefonu bana tekrar gönderecekler ve bende dördüncü sefer bir daha servise göndereceğim. Bir müşteriyi bu kadar uğraştıran, bu kadar mağdur eden başka bir firma daha görmedim ben. Müşteri hizmetleri hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Sadece destek talebi oluşturduk diyorlar, sizi yetkilimiz arayacak diyorlar, yetkili denen kişide aradığında aynı müşteri hizmetleri gibi oyalayıcı ve geçiştirici bir şekilde konuşup telefonu kapatıyor. Oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar. Rezillik diz boyu, kaypaklık diz boyu. Eğer değişim yapmazlarsa kanımın son damlasına kadar uğraşacağım. Bunları her yere şikayet edeceğim.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
727
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Telefonumu 25 martta aldım, işyerine gidince yüksek performanslı workstation iş bilgisayarımın yakınına yaklaşınca dokunmatiğin kendi kendine basmaya başladığını gördüm. Evimdeki sıradan bilgisayarımda bu durum olmuyordu, o yüzden işe gelince fark ettim. Ofisteki diğer arkadaşımın telefonu da Xiaominin aynı modeli olmasına rağmen onunkinde öyle bir sorun yok. Hemen bu durumu kanıtlamak için videoya çektim ve telefonun galerisine attım. servise gönderdim, yeni aldığım 1 günlük telefonun işlem görmesini istemiyorum dedim, sadece ufak bir kalibrasyon yapıp dokunmatiğini düzelteceğiz dediler tamam dedim. Telefon 12 gün sonra geldi ve aynı problemin devam ettiğini gördüm. Tekrar video çekip galeriye attım, telefonu servise gönderdim bu sefer 23 gün sürdü geri gelmesi. Geldi yine aynı problem devam ediyordu. Tekrar video çektim galeriye attım, telefonu üçüncü defa servise gönderdim. 1 haftadır serviste ve heyetin söylediği şey şuymuş "telefonda bir arıza tespit edemedik". Telefonu bana tekrar gönderecekler ve bende dördüncü sefer bir daha servise göndereceğim. Bir müşteriyi bu kadar uğraştıran, bu kadar mağdur eden başka bir firma daha görmedim ben. Müşteri hizmetleri hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Sadece destek talebi oluşturduk diyorlar, sizi yetkilimiz arayacak diyorlar, yetkili denen kişide aradığında aynı müşteri hizmetleri gibi oyalayıcı ve geçiştirici bir şekilde konuşup telefonu kapatıyor. Oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar. Rezillik diz boyu, kaypaklık diz boyu. Eğer değişim yapmazlarsa kanımın son damlasına kadar uğraşacağım. Bunları her yere şikayet edeceğim.
Merhabalar Yusuf Bey,

Yapılan inceleme ve testlerde ayrıca üretici firma ile paylaşımlar sonucunda ürünün değerlerinin normal olduğu farklı bölge ve elektronik sistemlerde test edildiği herhangi bir sorunun bulunmadığı, aynı marka model olan farklı iki ürününde aynı testlere tabi tutularak değerlerin belirlenip gerekli mercilerle paylaşılıp analizleri yapılmıştır.Sizinde belirmiş olduğunuz üzere ürün iş yerinizde bulunan elektronik sistemlerin aşırı yüksek değerlere sahip olmasından kaynaklı telefonunuzda belirttiğiniz arızalara sebep olabilmektedir. Bu nedenlerden dolayı cihazınızda herhangi bir arıza olmadığı tespit edilmiştir. İşlemsiz olarak cihazınızın çıkışını sağlamak durumundayız. İlgili birimimiz tarafınıza ulaşmış olup , detaylı bilgi aktarımını sağlamıştır. Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.
 
Üst