Destek Delta Servis Süreci Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
88
Reaction score
8
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Servis süresi kaç gündür?
Servis süresi yasalar gereği maksimum 20 iş günüdür. Delta Servis olarak Azami sürecimiz 7-10 iş günü olarak belirlenmiştir. Bu süreç cihazın arızasına göre değişiklik gösterebilmektedir. Servisimizin bu süreçleri daha aza indirgemek adına eğitim ve çalışmaları devam etmektedir.
Cihazım servise ulaştığında hangi süreçlerden geçmektedir?
Servimize gelen her ürün kargonunuz tarafımıza ulaştığı an itibari ile birtakım süreçlerden geçmektedir.
Öncelikle cihaz servisimize ulaşır ve kargo departmanımız cihazların servis kaydını yaparak bir form oluştururlar.
Bir sonra ki aşama da cihaz ilk inceleme sürecine alınır. Bu süreçte cihazınız şikayetleriniz doğrultusunda incelenerek arıza tespiti yapılır. Arızanın kullanıcı kaynaklı olup olmadığı da bu aşama da tespit edilir.
Garanti Dışı durumlarda nasıl bilgi alabilirim?
Arıza tespiti yapılan cihaz, kullanıcı kaynaklı bir arıza ise Ekspertiz birimine teslim edilerek burada değişecek veya onarılacak parça belirlenir ve ücretlendirme işlemi yapılır. Akabinde konu ile ilgili yetkili birimimiz Kullanıcıyı arayarak cihazın arızası ve maliyeti ile ilgili bilgilendirme yapar.
Kullanıcı onayı ile parça siparişi ilgili firmaya verilir ve akabinde cihaz tamiri yapılır.
Onaylanmaması durumunda ise cihazın servisimizden işlemsiz olarak çıkışı sağlanmaktadır.

  • Kullanıcı kaynaklı olmayan durumlar da ise cihazın arızası yönünde işlemleri yapılarak, azami servis süresi içerisinde çıkışı yapılır. Bu süreçte cihazınızın durumunu servisimizi arayarak veya internet sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.
Cihaz servis bedelini onaylıyorum nasıl ödeme yapabilirim?
Cihazınızın teknik servis ücretini ödemek için aşağıda bulunan seçeneklerimiz mevcuttur,
Sitemiz de bulunan banka hesap bilgilerimize havale yapabilir, kapıda nakit veya kapıda kredi kartı seçenekleri ile ödeme yapabilirsiniz.
Kalite Kontrol aşamasında neler yapılır?
Servis işlemi biten her cihaz kalite kontrol aşamasından geçmektedir. Bu aşamada şikayetleriniz doğrultusunda onarılan veya parça değişimi yapılan cihazınızın kontrolleri yapılır. Tekrar eden veya farklı arıza tespit edilen cihaz tekrar ilgili teknik birime teslim edilir. Arıza görülmeyen cihaz ise kargo çıkış birimine teslim edilerek servis tarafından anlaşmalı kargolarımıza teslimi sağlanır.
Cihazımın takibini nasıl yapabilirim?
Tüm bu işlem süreçlerinde cihazınız servise ulaştığı an itibari ile ilgili birimlerimiz tarafınıza iletişim bilgileriniz üzerinden gerekli aşamalar ile ilgili bilgilendirme yapılır.
Siz de bu işlemleri kendiniz deltaservis.com.tr üzerinden üyelik formunu doldurarak servis de bulunan cihazınızın durumunu cihaz sorgulama bölümünden takip edebilirsiniz.
Hangi durumlarda servisimiz ücret iadesi işlemlerini yapmaktadır?
Servisimizde ücret iadesi kararı verilmemektedir.
Servisimiz yalnızca Hakem Heyeti Kararı ve İthalatçıdan gelen onay olduğunda ücret iadesi işlemlerini yapabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst