Destek Delta Servise Cihaz Gönderimi Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
302
Reaction score
27
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Cihazınızı servisimize göndermek için aşağıda bulunan adımları takip edebilirsiniz.

Ürünümü gönderirken nelere dikkat etmeliyim?
Ürününüzü gönderirken adres ve iletişim bilgilerinizin (İsim, Soy isim, GSM No) eksiksiz olmasına dikkat etmeniz gerekmektedir.
Cihazınız ile ilgili yaşamış olduğunuz şikayetlerinizi detaylı olarak yazıp fatura fotokopisini de ekleyerek tarafımıza gönderebilirsiniz.
Cihazınız da bulunan desen ve account şifrelerini kaldırmanız gerekmektedir. (Şifrenizi unutmanız halinde şikâyet kısmına bunu belirtebilirsiniz.)
Hangi kargo ile gönderebilirim / Kargo ücreti bana mı ait?
Cihazınızı Yurtiçi ve MNG kargo anlaşmalarımız ile ücretsiz olarak Türkiye’nin her yerinden Yurtiçi (282 140 974), MNG (257 298 816) anlaşma kodlarımız ile servisimize gönderebilirsiniz.
Cihazım kargo da hasar görür mü?
Cihazınızın kargo da hasar görmemesi adına korunaklı bir şekilde paketleyerek, kargo yetkililerine paket içerisinde cihaz olduğunu ve ‘’ KIRILABİLİR’’ etiketi yapıştırmalarını talep edebilirsiniz.
Cihazımın servise ulaştığını nasıl takip edebilirim?
Kargoya cihazınızı teslim ettiğiniz de kargo firması tarafından size verilen takip numarası üzerinden takibinizi yapabilirsiniz. Kargo süresi azami olarak 1-3 iş günüdür. Ayrıca deltaservis.com.tr sitesi üzerinden üye olarak online olarak cihazınızın servis durumunu takibini sağlayabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst