Delta servisi fiyasko 447389

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Servis Numaranız
447389
Servise ekran arızası için telefonumu gonderdim.gelince ekranın sağ tarafından yukardan aşağı ekran isigi gorunuyordu.servisten dönünce 3_4 ay sonra vidaların bataryanın içinden çıktığını söyledim.siz sokmussunuzdur diye suçlamaya maruz kaldım.tekrar servise gönderdim.kasanin esnedigini söylediler.bende vidaları sikilmamisti dedim.ekrani catlamisti.o da iyi yapıştırılmamıştır.tam bir fiyasko neyse ki Allah'a havale ettim.bilginiz olsun.bunun için 500 TL delta garantili telefon için para istediler.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Servise ekran arızası için telefonumu gonderdim.gelince ekranın sağ tarafından yukardan aşağı ekran isigi gorunuyordu.servisten dönünce 3_4 ay sonra vidaların bataryanın içinden çıktığını söyledim.siz sokmussunuzdur diye suçlamaya maruz kaldım.tekrar servise gönderdim.kasanin esnedigini söylediler.bende vidaları sikilmamisti dedim.ekrani catlamisti.o da iyi yapıştırılmamıştır.tam bir fiyasko neyse ki Allah'a havale ettim.bilginiz olsun.bunun için 500 TL delta garantili telefon için para istediler.
Merhabalar Özgür Bey ,

Cihazınıza yapılan teknik incelemeler neticesinde kasanın yamuk ve ekranın kırık olduğu tespit edilmiştir. Bu durum kullanıcı hatası olması sebebiyle garanti kapsamı dışında değerlendirilerek , ücretli onarımı mümkündür. Cihazınızı ilk gönderdiğinizde garanti dahilinde ekran değişimi yapılmış fakat herhangi bir kullanıcı hatası tespit edilmemiştir. İlk gönderimizle şuan ki gönderiminiz arasında 5 aylık bir süreç mevcuttur. Bu süreçte cihazınız kullanımdan kaynaklı olarak arızalanmıştır. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.
 

Ekli dosyalar

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Kasanın vidaların sıkmamıssınız.bunun farkına pilin ıcıne dustugunde farkına vardım.servısten gelince hemen dusmedı.kaldıkı hemen farkına varmak ıcın tornavidayla kontrol etmek gerekırdı.camını tam yapıstırmamıssınız kenardan ısık sızdığını sızde gormussunuzdur.zaten servis yetkılınız aksama kadar anlatsanız yapmayız dediler.vebali size olsun.ve bu sekılde onarım yapıp kalıte kontrolden gecırıp baba gerı gonderenlerden...
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Merhabalar ,

Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçmektedir. Vidasının takılmaması sıkıştırılmaması söz konusu olmamaktadır. Cihazınızın ekranının kırılması aldığı darbeye bağlı olmaktadır.
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçmektedir. Vidasının takılmaması sıkıştırılmaması söz konusu olmamaktadır. Cihazınızın ekranının kırılması aldığı darbeye bağlı olmaktadır.
X de
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Cihazın vidaları kapatılırken sikilmamis bana öyle geldi.vidalari icinden bataryanın oradan cikti.ve nasıl kalite kontrolden geçtiğini anlamak imkansız..ben bunu servisten geldikten 5 ay sonra oluştu.demekki iyi sikilmamis ve böyle uzunca bir zaman kullanmak kasanın egrilmesine sebep olmuş.zaten ekranında kenarından yukardan aşağıya ışık siziyordu.kasa gevşek olunca ufak bir darbede kırılmıştır.ama bunlara sebep olan sizin onarım yapan sizin personelimiz ve kalite kontrole uğramadan veya uğramissa bile kontrol edilmeden gönderdiğiniz cihazın akıbetini göstermektedir.delta servisinizin böyle şeylere ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum.personel kaynaklı olabilir..yapılan bunca yanlışın tüm sorumluluğunu kullanıcınin üzerine yikmakta çabasını..çünkü müşteri hizmetleri yetkilisi bile ne diyor biliyor musunuz" vidaları siz sokmussunuzdir " diyebilecek kadar sorunsuzdur.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Cihazın vidaları kapatılırken sikilmamis bana öyle geldi.vidalari icinden bataryanın oradan cikti.ve nasıl kalite kontrolden geçtiğini anlamak imkansız..ben bunu servisten geldikten 5 ay sonra oluştu.demekki iyi sikilmamis ve böyle uzunca bir zaman kullanmak kasanın egrilmesine sebep olmuş.zaten ekranında kenarından yukardan aşağıya ışık siziyordu.kasa gevşek olunca ufak bir darbede kırılmıştır.ama bunlara sebep olan sizin onarım yapan sizin personelimiz ve kalite kontrole uğramadan veya uğramissa bile kontrol edilmeden gönderdiğiniz cihazın akıbetini göstermektedir.delta servisinizin böyle şeylere ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum.personel kaynaklı olabilir..yapılan bunca yanlışın tüm sorumluluğunu kullanıcınin üzerine yikmakta çabasını..çünkü müşteri hizmetleri yetkilisi bile ne diyor biliyor musunuz" vidaları siz sokmussunuzdir " diyebilecek kadar sorunsuzdur.
Merhabalar Özgür Bey ,

Belirtmiş olduğumuz üzere kasanın yamulması darbeden kaynaklıdır. İlettiğimiz şekilde bir önceki servise gelişi ile aradaki süreç 5 aydır. Bu süreçte cihazınız darbe almış ve kasası yamulmuştur. Kullanıcı hatası olması sebebiyle garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir.
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Bende diyorum ki 5 ay önce vidaların sikmadiginizdan dolayı kasanın mukavemeti kaybolmuş ve kasanın yamulmasina ve dolasıyla ekranın en ufak darbede iyi yapistirmadiginiz için kırılmasına sebebiyet verdiğinizde dolayı hatanizin düzeltmenizi bekliyorum.
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Bu bir kullanıcı hatası değildir.delta serviste vidalarını sikmadiginizdan dolayı ve kalite kontrolde görmediğinizden veya yapmadığınızdan dolayı delta servis kaynaklı hatadır..hatanizini düzeltmenizi bekliyorum.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Bu bir kullanıcı hatası değildir.delta serviste vidalarını sikmadiginizdan dolayı ve kalite kontrolde görmediğinizden veya yapmadığınızdan dolayı delta servis kaynaklı hatadır..hatanizini düzeltmenizi bekliyorum.
Merhabalar Özgür Bey ,

Teknik birimimiz cihazınızı detaylı bir şekilde incelemiş olup , kasasınında oluşan yamukluğun darbeye bağlı olduğunu tespit etmiştir. Belirtmiş olduğumuz üzere vidaların sıkılmaması gibi bir durum söz konusu değildir.
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
Yalan söylüyorsunuz siz bu şekilde gönderdiniz. Vidaları sıkılmayan Kasanın yamulmasi gayet normal.hakkimi kanuni yollara başvururak aricam. Tüketici hakem heyetine başvurucam. Yaptıklarınız yanınıza kar kalmayacak bunu böyle bilin formdaki tüm herkes böyle bilsin
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Yalan söylüyorsunuz siz bu şekilde gönderdiniz. Vidaları sıkılmayan Kasanın yamulmasi gayet normal.hakkimi kanuni yollara başvururak aricam. Tüketici hakem heyetine başvurucam. Yaptıklarınız yanınıza kar kalmayacak bunu böyle bilin formdaki tüm herkes böyle bilsin
Merhabalar Özgür bey,

Konu hakkında yasal haklarınızı kullanabilirsiniz. Servisimiz tarafından gerekli tespitler yapılmış olup bunun dışında farklı bir işlem yapılamamaktadır. Kaldı ki 5 ay önce bu şekilde gönderildiğini düşündüğünüz bir cihazı sizinde kullanmamanız gerekmekteydi. Buna istinaden garanti kapsamı dışında kalan cihazınız tarafınıza gönderilmiş olup tüm bilgiler tarafınız ile paylaşılmıştır.
 

Ozgurce

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ozgurce
5 aydir vidalari gevsek kullanmisiz ve yeni elime dustu.zaten oncedwn dusseydi hemen gonderirdim.sikilan vidalar hicbirzaman cikmaz.Hukiki olarak gorusmek uzere delta servis..yaptiklarinizin hukiki olarak bi karsiligi elbette olur..telefonu vidalarini sikmadan cami yapistirilmadan nasil gonderildiginin elbette ogreniriz
 
Üst