ekran morarması ve kullanıcı hatası

Tahagrs123

New member
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ömer Taha Gürsu
Servis Numaranız
454509
Migros ticaret almış olduğum Samsung Galaxy C7nin sol üst kısmından başlamış olan bir morluk vardı Migros aracılığıyla servisinize gönderdik.Telefondaki morluk sol üst kısmından başlayarak git gide morardı ve ekran komple mosmor oldu.Bugünde bize tüketici hatası olduğu söylendi lakin ekranın morarmaya başladığı sol üst kısımda bir ezilme falan yok anlamıyorum nasıl kullanıcı hatası oluyor.Telefonuda kalın bir kılıfla kullanıyorum.Ekranda kırık yok çatlak yok.Ekran kendi içinden morarmaya başlıyor.
Yardım ederseniz sevinirim.Hayırlı günler.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Migros ticaret almış olduğum Samsung Galaxy C7nin sol üst kısmından başlamış olan bir morluk vardı Migros aracılığıyla servisinize gönderdik.Telefondaki morluk sol üst kısmından başlayarak git gide morardı ve ekran komple mosmor oldu.Bugünde bize tüketici hatası olduğu söylendi lakin ekranın morarmaya başladığı sol üst kısımda bir ezilme falan yok anlamıyorum nasıl kullanıcı hatası oluyor.Telefonuda kalın bir kılıfla kullanıyorum.Ekranda kırık yok çatlak yok.Ekran kendi içinden morarmaya başlıyor.
Yardım ederseniz sevinirim.Hayırlı günler.
Merhabalar Ömer bey,

Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde cihazınızın ekranının kırık olduğu ve kasanızın darbeli olduğu tespit edilmiştir. Bu durum kullanıcı hatası olması sebebi ile ücretli olarak onarımı yapılmaktadır. Ekran morarması iç ekranın almış olduğu baskı ile kırılması sonucunda oluşmaktadır. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.
 

Ekli dosyalar

Tahagrs123

New member
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ömer Taha Gürsu
Telefonu migrosa götürdüğümüzde ekranında herhangi bir kırık yoktu.Hatta oradaki teknoloji bölümünde çalışan elemanlarda baktılar.Ekrandaki morarma sol üst kısmından başlamıştır lakin sizin attığınız görsellerde hepsi alt kısımda ezilmeler var ekranın içindeki morarması nasıl olurda kullanıcı hatası oluyor?cihazın son durumunda da onarım işlemleri devam ediyor yazıyor.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Telefonu migrosa götürdüğümüzde ekranında herhangi bir kırık yoktu.Hatta oradaki teknoloji bölümünde çalışan elemanlarda baktılar.Ekrandaki morarma sol üst kısmından başlamıştır lakin sizin attığınız görsellerde hepsi alt kısımda ezilmeler var ekranın içindeki morarması nasıl olurda kullanıcı hatası oluyor?
Cihazın almış olduğu baskıdan kaynaklı iç ekranı kırılmış Ömer bey bundan kaynaklı da morarma oluşmaktadır.
 

Tahagrs123

New member
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ömer Taha Gürsu
cihaza herhangi bir baskı uygulanmamıştır.Eğer baskı olmuş olsaydı morluk sağ üst köşeden başlayıp git gide büyümezdi.Bu morluk normalde belli bile değilidi fakat 3 4 gün içerisinde telefon mosmor olmuştu.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
cihaza herhangi bir baskı uygulanmamıştır.Eğer baskı olmuş olsaydı morluk sağ üst köşeden başlayıp git gide büyümezdi.Bu morluk normalde belli bile değilidi fakat 3 4 gün içerisinde telefon mosmor olmuştu.
Cihazın ekranı baskı aldığında iç ekran kırılmakta ve maalesef morluk zamanla büyümektedir. Bu durum kullanımdan kaynaklı olması sebebi ile garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücretli olarak onarımı yapılmaktadır.
 

Tahagrs123

New member
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ömer Taha Gürsu
Bugün migrostan almış olduğum kargodan, telefonu şarjına taktım ve sarj olup açılmasına rağmen ekran simsiyahtır lakin ben bu telefonu göndermeden önce ekranı çalışır durumda idi servisten geldikten sonra ne oldu ise telefonun ekranı çalışmıyor.İsterseniz fotoğraf yada video atabilirim.
 
Son düzenleme:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Bugün migrostan almış olduğum kargodan telefonu şarjına taktım ve sarj olup açılmasına rağmen ekran simsiyahtır lakin ben bu telefonu göndermeden önce ekranı çalışır durumda idi servisten geldikten sonra ne oldu ise telefonun ekranı çalışmıyor.İsterseniz fotoğraf yada video atabilirim.
Merhabalar Ömer bey,

Cihazınıza servisimizde herhangi bir işlem yapılmamış olup işlemsiz olarak çıkışı sağlanmıştır. Cihazınızın ekranı kırık olmasından kaynaklı bu şekilde olması normaldir.
 

Tahagrs123

New member
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ömer Taha Gürsu
Ben bu telefonu servisinize göndermeden önce ekranı sadece mor idi oda her tarafından değil servisinizden geldikten sonra ekran çalışmamaktadır.Migrosta çalışan teknisyen arkadaşlar telefona baktıklarında çalışır durumdaydı.Ama bugün gelen telefon şarj olup açılmasına rağmen ekranının herhangi bir bölümünden görüntü bile gelmemektedir.Ben size ilk e-mail baya önceden atmama rağmen info@deltaservis.com.tr ye siz
geri dönüş yapmadınız ve 3– 4 ay ben telefonu mor olarak kulandım.Nasıl oluyor da Ekranı çalışan bir telefonun servisinize geldikten sonra sadece 5 gün içerisinde ekranı komple görüntü vermiyor anlamıyorum.Atığım e mail'ere önceden cevap vermiş olsaydınız telefonda yaşanan en küçük morarma da size gönderirdim.Lakin atığım e mailere cevap yazılmadı.Sonrada suçlu ve mağdur olan sizin garantinize güvenip benim gibi mağdur olan müşterilerde.
 
Son düzenleme:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Ben bu telefonu servisinize göndermeden önce ekranı sadece mor idi oda her tarafından değil servisinizden geldikten sonra ekran çalışmamaktadır.Migrosta çalışan teknisyen arkadaşlar telefona baktıklarında çalışır durumdaydı.Ama bugün gelen telefon şarj olup açılmasına rağmen ekranının herhangi bir bölümünden görüntü bile gelmemektedir.Ben size ilk e-mail baya önceden atmama rağmen info@deltaservis.com.tr ye siz
geri dönüş yapmadınız ve 3– 4 ay ben telefonu mor olarak kulandım.Nasıl oluyor da Ekranı çalışan bir telefonun servisinize geldikten sonra sadece 5 gün içerisinde ekranı komple görüntü vermiyor anlamıyorum.Atığım e mail'ere önceden cevap vermiş olsaydınız telefonda yaşanan en küçük morarma da size gönderirdim.Lakin atığım e mailere cevap yazılmadı.Sonrada suçlu ve mağdur olan sizin garantinize güvenip benim gibi mağdur olan müşterilerde.
Merhabalar Ömer bey,

Belirtmiş olduğumuz gibi servisimizde onayınız olmamasına istinaden cihazınıza herhangi bir işlem sağlanmamış ve işlemsiz olarak çıkışı yapılmış olarak görünmektedir. Cihazınızın ekranı kırık olması sebebi ile zamanla mürekkep yayılmakta ve belirtmiş olduğunuz gibi ekran siyahlaşmaktadır.
 
Üst