ekran

ÖZLEM H

New member
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
özlem
Servis Numaranız
455497
telefonda darbe vesaire hiç bir sıkıntı yok ama ekrandaki renk değişimi kullanıcı hatalı telefonumla herhangi bir şey izleyemeyeceksem ne işe yarıyor resmen sahtekarlık bu 1.450 tl masraf çıkartılıyor birde üstüne mahkeme ye başvurup hakkımı alacağımdan emin olabilirsiniz
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
telefonda darbe vesaire hiç bir sıkıntı yok ama ekrandaki renk değişimi kullanıcı hatalı telefonumla herhangi bir şey izleyemeyeceksem ne işe yarıyor resmen sahtekarlık bu 1.450 tl masraf çıkartılıyor birde üstüne mahkeme ye başvurup hakkımı alacağımdan emin olabilirsiniz
Merhabalar Özlem Hanım,

Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde cihazınızın kullanımından kaynaklı ekranında hayalet ekran oluştuğu tespit edilmiştir.Cihazlar çok fazla şarjda kaldığında, şarjda iken kullanım sağlandığında veya bir uygulamada cihaz ısındığı halde çok fazla kalındığında maalesef bu şekilde hayalet ekran sorunu oluşabilmektedir. Bu durum kullanıcı hatası olması üzerine garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücretli onarımı yapılmaktadır. Cihazınıza ait görsel incelemeniz üzere ektedir.
 

Ekli dosyalar

ÖZLEM H

New member
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
özlem
1. bunu belirtirsiniz garanti şartlarında, bizde almayız o zaman böyle handikaplı bir cihazı
2. garanti hangi durumlarda devrede oluyor o zaman
3. serviste 1300 tl olan ekran sizde nasıl 1450 lira
4. herhangi bir darbe almadığını zaten belirtmişsiniz
5. bu kadar pahalı bir cihazda bu samsung dan kaynaklı bir durumdur yılardır telefon kullanıyorum ve böyle saçma bir şey duymadım
6. maalesef mahkemelik olacağız tüketici hakları mahkemesinde görüşeceğiz
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
1. bunu belirtirsiniz garanti şartlarında, bizde almayız o zaman böyle handikaplı bir cihazı
2. garanti hangi durumlarda devrede oluyor o zaman
3. serviste 1300 tl olan ekran sizde nasıl 1450 lira
4. herhangi bir darbe almadığını zaten belirtmişsiniz
5. bu kadar pahalı bir cihazda bu samsung dan kaynaklı bir durumdur yılardır telefon kullanıyorum ve böyle saçma bir şey duymadım
6. maalesef mahkemelik olacağız tüketici hakları mahkemesinde görüşeceğiz
Özlem Hanım,

Garanti şartlarında da belirtildiği üzere cihazda kullanıcı hatası bir durum olması halinde garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir. Cihazın iç ekranının kırılması ve hayalet ekran sorunlarında cihazın herhangi bir darbe almış olması gerekmemektedir. Firmamız cihazın üreticisi ve ithalatçısı olmadığından yalnızca teknik destek alanında hizmet vermektedir. Servisimizde kullanılan her parça orijinal olup yapılan her işlemin garantisi mevcuttur. Buna istinaden ücretler bu yöndedir. Cihazın kullanım kılavuzunda da aşırı ısındığında yapılması gereken işlemler arasında tüm uygulamaların kapatılması ve cihazın soğumasının beklenmesi yer almaktadır.
 

ÖZLEM H

New member
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
özlem
cihazın öyle aşırı ısınması durumu söz konusu bile değil, yeni telefon kullanıcısı değilim
ekran kırık değil zaten
bakalım hukuki olarak halledeceğim ben konuyu

bu durumda garantili cihaz almanın hiç bir anlamı yok ki zaten ekran tekrar yansa yine kullanıcı hatası niye sizden yaptırayım o kadar mı salak duruyor insanlar :) size göre pes yani
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
cihazın öyle aşırı ısınması durumu söz konusu bile değil, yeni telefon kullanıcısı değilim
ekran kırık değil zaten
bakalım hukuki olarak halledeceğim ben konuyu

bu durumda garantili cihaz almanın hiç bir anlamı yok ki zaten ekran tekrar yansa yine kullanıcı hatası niye sizden yaptırayım o kadar mı salak duruyor insanlar :) size göre pes yani
Belirtmiş olduğumuz üzere cihazlarda kullanıcı hatası olmaması halinde garanti dahilinde işlem yapılmaktadır. Konu hakkında yasal haklarınızı kullanabilirsiniz.
 

ÖZLEM H

New member
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
özlem
bende bunun kullanıcı hatası olmadığını cihazın handikap ı olduğunu belirtiyorum. ısınma yok ki öyle bir şikayetim de yok zaten. siz özetle diyorsunuz ki telefonu sadece telefon olarak kullanın bende diyorum ki o zaman neden böyle kapsamlı bir cihaz alayım .
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
bende bunun kullanıcı hatası olmadığını cihazın handikap ı olduğunu belirtiyorum. ısınma yok ki öyle bir şikayetim de yok zaten. siz özetle diyorsunuz ki telefonu sadece telefon olarak kullanın bende diyorum ki o zaman neden böyle kapsamlı bir cihaz alayım .
Özlem hanım,

Konu hakkında belirtmiş olduğumuz üzere firmamız cihazın üreticisi ve ithalatçısı değildir. Yalnızca teknik destek alanında hizmet vermektedir. Cihazı kullanım kılavuzunda yazdığı şekilde kullanmanız halinde herhangi bir sorun teşkil etmemektedir. Şikayetiniz ısınma değil fakat cihazda oluşan arıza ısınmadan kaynaklı oluşmaktadır.
 
Üst