garanti kapsamı rezilliği(xiaomi mi5 s)

bahadirolug

New member
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
bahadır
Servis Numaranız
453819
Xiaomi mi5 s cihazımı 26.04 tarihinde gönderdim ve telefonun garanti kapsamından çıktığını belirttiler sebebi köşelerindeki darbeydi ama sorun şu ki ghost screen(hayalet ekran) dediğimiz mesele mi5 s lerin kronik bir sıkıntısı olduğunu herhalde anlamak çok zor olmasa gerek. Türk ve yabancı formlarda bunu araştırsalar hemen görürler. Söylemek istediğim birbirinden bağımsız olaylar nasıl oluyor da garanti kapsamından çıkabilir. Örneğin telefonun ekranı çizilse ve kamerası bozuk olsa garantiye giremeyecek mi bu ne saçma bir meseledir anlamak güç doğrusu. Bundan sonra delta servisin yanından geçmem.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Xiaomi mi5 s cihazımı 26.04 tarihinde gönderdim ve telefonun garanti kapsamından çıktığını belirttiler sebebi köşelerindeki darbeydi ama sorun şu ki ghost screen(hayalet ekran) dediğimiz mesele mi5 s lerin kronik bir sıkıntısı olduğunu herhalde anlamak çok zor olmasa gerek. Türk ve yabancı formlarda bunu araştırsalar hemen görürler. Söylemek istediğim birbirinden bağımsız olaylar nasıl oluyor da garanti kapsamından çıkabilir. Örneğin telefonun ekranı çizilse ve kamerası bozuk olsa garantiye giremeyecek mi bu ne saçma bir meseledir anlamak güç doğrusu. Bundan sonra delta servisin yanından geçmem.

Merhabalar Bahadır bey,

Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde kasada darbe, orta çıtada ezilme ve şarj soketinin sıvılı olduğu tespit edilmiştir. Hayalet ekran sorunu bu cihazlarda kronik değildir. Kullanıcı hatası ile kullanımdan kaynaklı oluşmaktadır. Cihazınız almış olduğu darbeden ve sıvıdan kaynaklı arızalanmış olup ücretli olarak onarımı yapılmaktadır. Ayrıca kısmi onarım yapılamamasının sebebi, garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hale getirilmesi gerekir. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.
 

Ekli dosyalar

bahadirolug

New member
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
bahadır
telefonu aldığımda bu hata vardı 2 senedir kullanıyordum garanti sürecinin uzunluğundan kaynaklı göndermedim yani kullanıcı hatası sonucu oluşmadı bunu bir de teknik servis görevlisi olup ta yazıyorsunuz k.bakmayın ama işinizi bilmiyorsunuz. birazcık araştırın.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
telefonu aldığımda bu hata vardı 2 senedir kullanıyordum garanti sürecinin uzunluğundan kaynaklı göndermedim yani kullanıcı hatası sonucu oluşmadı bunu bir de teknik servis görevlisi olup ta yazıyorsunuz k.bakmayın ama işinizi bilmiyorsunuz. birazcık araştırın.
Bahadır bey,

2 yıllık bir kullanım söz konusu olmaktadır. İlk aldığınızda sorun yaşıyor iseniz cihazı göndermeniz daha doğru olacaktı. Şuanda cihazda kullanıcı hatası mevcut olup maalesef farklı bir şekilde işlem sağlanamamaktadır. Belirttiğimiz üzere kronik bir arıza söz konusu değildir.
 
Üst