Note 8 ekran hatası (kronik sorun)

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Servis Numaranız
450322
Merhaba,

Note 8 cihazımı izmirden servise verdim müşteri hizmetlerini aradığımda transfer olarak gözüktüğü ilettiler izmirde yapılacağını düşünmüştüm neden transfer oldu bir açıklama yok. cihazımdaki sorunu belirtmek gerekirse cihaz beyaz ve koyu tonlarda ekranda katman şeklinde saydam tabaka oluşmaktadır. özellikle şarjı %50 üzerinde iken ve şarj olurken çok daha fazla belli olmaktadır. internetten araştırma yaptığımda yurd dışı kullanıcılarla iletişime geçtim ve sorunun kronik bir s8 ve note 8 hatası olduğunu serviste cihaz değişimi yapılarak giderildiğini öğrendim yaşamış olduğum sorun aynısını youtube de farklı müşterilerde paylaşmış olduğu video ile göstermek isterim. Lütfen detaylıca kontrol ediniz sadece ana menüde ışığı kısıp açıp sorun bulunamadı olarak belirtmeyiniz ürünü ben kendimde video çektim gerek duyulması halinde tarafınıza gönderimini sağlarım aşadaki video birçok kullanıcı tarafından yaşanan problem internette hakkınızda çok fazla olumsuz yorum olsada sizlere güvenmek istiyorum telefonu tarafınıza nokta çiziksiz gönderdim lütfen sizde aynı özen ve titizlik ile davranın iyi çalışmalar.

 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Merhaba ürünüm hk bilgi alabilrmiyim teşekkürler.
 

Backoffice2

New member
Yönetici
Mesajlar
291
Reaction score
21
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınız merkez servisimize ulaştığında detaylı incelenerek tarafınıza bilgisi aktarılacaktır. Cihazınız ulaştığında ilk olarak fiziksel (çizik , darbe vs.) durumuna bakılmaktadır. Kamera kaydı altında işlem yapılmakta olup, cihazınıza herhangi bir hasar verilmesi söz konusu değildir.
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Teşekkür ederim bilgilendirme için beklemedeyim. iyi çalışmalar.
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Merhaba, telefonumla ilgli bir gelişme var mı? ne aşamada öğrenebilirmiyip arıza takipte hep aynı bilgi yer almaktadır iyi çalışmalar.
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
ürün geldi ama olduğu gibi ne bir arıza giderilmiş ne başka bişe 16 gün çöpe gitti haran olsun imamoğlu mazbatasını aldı ben telefonumu alamadım.. tekrar gönderdim bu sefer tamamen bozun öyle gönderin olurmu size yakışır şekilde yani sizden tek beklentim bu cihazı ilk fırsatta satacağım ve huawei turkiye garantili alcam delta aman düşman başıma gerçekten düşman başına...
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Sorunlu gelen telefonu tarafınıza gönderimi ve teslimi yapıldı Ramazan Bey ve Zeynep hanıma iletilmesi adına acil desteğinizi rica ederim iyi çalışmalar.
 

Ekli dosyalar

Backoffice2

New member
Yönetici
Mesajlar
291
Reaction score
21
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
ürün geldi ama olduğu gibi ne bir arıza giderilmiş ne başka bişe 16 gün çöpe gitti haran olsun imamoğlu mazbatasını aldı ben telefonumu alamadım.. tekrar gönderdim bu sefer tamamen bozun öyle gönderin olurmu size yakışır şekilde yani sizden tek beklentim bu cihazı ilk fırsatta satacağım ve huawei turkiye garantili alcam delta aman düşman başıma gerçekten düşman başına...
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınız servisimize ilk gelişinde servis süresi 10 iş günüdür. Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , test edilerek tarafınıza gönderilmiştir. İlgili birimlerimiz bizzat sizinle görüşme sağlamış olup , gerekli bilgilendirmeyi sağlamıştır. Cihazınız servisimize ulaşmış ve kaydı oluşturulmuştur.
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınız servisimize ilk gelişinde servis süresi 10 iş günüdür. Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , test edilerek tarafınıza gönderilmiştir. İlgili birimlerimiz bizzat sizinle görüşme sağlamış olup , gerekli bilgilendirmeyi sağlamıştır. Cihazınız servisimize ulaşmış ve kaydı oluşturulmuştur.

Zeynep hanım şuan tek tesellim sizinle görüşmek ve durumdan ilgileniyor olmanız bunun için ayrıca teşek ederim.
 

fdonline

New member
Mesajlar
17
Reaction score
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
sevgili Delta çalışanları sizlere bu süreçte yardımcı olabilmek için bende elimden geleni yapıyorum araştıryorum soruyorum ve bu süreci mümkün olduğunca kısa sürede tamamlamak ve bir daha görüşmemek adına en azından sizde sesime bir kulak verseniz sizin için birde görsel paylaşıyorum altında yorumda sizin için bir istekte bulundum fdekran.jpg
 
Üst