Note 8 ekran hatası (kronik sorun)

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Servis Numaranız
450322
Merhaba,

Note 8 cihazımı izmirden servise verdim müşteri hizmetlerini aradığımda transfer olarak gözüktüğü ilettiler izmirde yapılacağını düşünmüştüm neden transfer oldu bir açıklama yok. cihazımdaki sorunu belirtmek gerekirse cihaz beyaz ve koyu tonlarda ekranda katman şeklinde saydam tabaka oluşmaktadır. özellikle şarjı %50 üzerinde iken ve şarj olurken çok daha fazla belli olmaktadır. internetten araştırma yaptığımda yurd dışı kullanıcılarla iletişime geçtim ve sorunun kronik bir s8 ve note 8 hatası olduğunu serviste cihaz değişimi yapılarak giderildiğini öğrendim yaşamış olduğum sorun aynısını youtube de farklı müşterilerde paylaşmış olduğu video ile göstermek isterim. Lütfen detaylıca kontrol ediniz sadece ana menüde ışığı kısıp açıp sorun bulunamadı olarak belirtmeyiniz ürünü ben kendimde video çektim gerek duyulması halinde tarafınıza gönderimini sağlarım aşadaki video birçok kullanıcı tarafından yaşanan problem internette hakkınızda çok fazla olumsuz yorum olsada sizlere güvenmek istiyorum telefonu tarafınıza nokta çiziksiz gönderdim lütfen sizde aynı özen ve titizlik ile davranın iyi çalışmalar.

 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Merhaba ürünüm hk bilgi alabilrmiyim teşekkürler.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınız merkez servisimize ulaştığında detaylı incelenerek tarafınıza bilgisi aktarılacaktır. Cihazınız ulaştığında ilk olarak fiziksel (çizik , darbe vs.) durumuna bakılmaktadır. Kamera kaydı altında işlem yapılmakta olup, cihazınıza herhangi bir hasar verilmesi söz konusu değildir.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Teşekkür ederim bilgilendirme için beklemedeyim. iyi çalışmalar.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Merhaba, telefonumla ilgli bir gelişme var mı? ne aşamada öğrenebilirmiyip arıza takipte hep aynı bilgi yer almaktadır iyi çalışmalar.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
ürün geldi ama olduğu gibi ne bir arıza giderilmiş ne başka bişe 16 gün çöpe gitti haran olsun imamoğlu mazbatasını aldı ben telefonumu alamadım.. tekrar gönderdim bu sefer tamamen bozun öyle gönderin olurmu size yakışır şekilde yani sizden tek beklentim bu cihazı ilk fırsatta satacağım ve huawei turkiye garantili alcam delta aman düşman başıma gerçekten düşman başına...
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Sorunlu gelen telefonu tarafınıza gönderimi ve teslimi yapıldı Ramazan Bey ve Zeynep hanıma iletilmesi adına acil desteğinizi rica ederim iyi çalışmalar.
 

Ekli dosyalar

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
ürün geldi ama olduğu gibi ne bir arıza giderilmiş ne başka bişe 16 gün çöpe gitti haran olsun imamoğlu mazbatasını aldı ben telefonumu alamadım.. tekrar gönderdim bu sefer tamamen bozun öyle gönderin olurmu size yakışır şekilde yani sizden tek beklentim bu cihazı ilk fırsatta satacağım ve huawei turkiye garantili alcam delta aman düşman başıma gerçekten düşman başına...
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınız servisimize ilk gelişinde servis süresi 10 iş günüdür. Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , test edilerek tarafınıza gönderilmiştir. İlgili birimlerimiz bizzat sizinle görüşme sağlamış olup , gerekli bilgilendirmeyi sağlamıştır. Cihazınız servisimize ulaşmış ve kaydı oluşturulmuştur.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
sevgili Delta çalışanları sizlere bu süreçte yardımcı olabilmek için bende elimden geleni yapıyorum araştıryorum soruyorum ve bu süreci mümkün olduğunca kısa sürede tamamlamak ve bir daha görüşmemek adına en azından sizde sesime bir kulak verseniz sizin için birde görsel paylaşıyorum altında yorumda sizin için bir istekte bulundum 309
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
sevgili Delta çalışanları sizlere bu süreçte yardımcı olabilmek için bende elimden geleni yapıyorum araştıryorum soruyorum ve bu süreci mümkün olduğunca kısa sürede tamamlamak ve bir daha görüşmemek adına en azından sizde sesime bir kulak verseniz sizin için birde görsel paylaşıyorum altında yorumda sizin için bir istekte bulundum Ekli dosyayı görüntüle 309
Merhabalar Fatih Bey ,

Teknisyen arkadaşlarımız cihazınıza gerekli özeni göstererek, ilk inceleme , arıza tespiti , onarım işlemi ve kalite kontrol aşaması gibi süreçlerini gerçekleştirmektedir. Sersivimize hergün ortalama 400' e yakın cihaz gelmekte olup , gerekli işlem ve özen gösterilmektedir. Şirketimiz tarafından tüm yenilik ve değişimler yakından takip edilerek , personel eğitim ve geliştirmeleri bu yönde verilmektedir.
 

Ekli dosyalar

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Delta servisten hiçbir şekilde memun kalmadım tam 26 gündür mağdurum yedek telefonun kendine hayrı yok bu saate işten çıktım kargoya gittim telefonu sıfırlıyıp video çektim kargoya verdim whatsapptan attım ilk başta olur dediler sonra şirek prosdörü cihazınız gelmeden gönderemeyiz ilkgönderdiğimde cihazımı ONARMADAN göndermemekte şirket prosüdürnüz dü sanırım ben mağdur olmaktan yoruldum adamlar mağdur etmekten yorulmadılar. yazıklar olsun sizin gibi servise hayatım boyunca unutmayacağım en kötü servis deneyimi yaşatınız ...
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Delta servisten hiçbir şekilde memun kalmadım tam 26 gündür mağdurum yedek telefonun kendine hayrı yok bu saate işten çıktım kargoya gittim telefonu sıfırlıyıp video çektim kargoya verdim whatsapptan attım ilk başta olur dediler sonra şirek prosdörü cihazınız gelmeden gönderemeyiz ilkgönderdiğimde cihazımı ONARMADAN göndermemekte şirket prosüdürnüz dü sanırım ben mağdur olmaktan yoruldum adamlar mağdur etmekten yorulmadılar. yazıklar olsun sizin gibi servise hayatım boyunca unutmayacağım en kötü servis deneyimi yaşatınız ...
Merhabalar Fatih Bey ,

Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , tarafınıza gönderdiğimiz ikame cihaz servisimize ulaştığında kargo çıkışı sağlanacaktır. Cihazınız servisimize ilk gelişinde 10 gün ikinci gelişinde ise 12 gün içerisinde onarımı tamamlanmıştır. İlk servis süresinde batarya değişimi yapılmıştır. Şirket prosedürümüz gereği ikame cihaz servisimize ulaşmadan cihazınızın kargo çıkışını sağlayamıyoruz.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
müşteri odaklı memuniyetli önemsiyen bir firma olarak göremedim sizi kusura bakmayın umarım biradaha hiçbir şekilde görüşmeyiz .
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
müşteri odaklı memuniyetli önemsiyen bir firma olarak göremedim sizi kusura bakmayın umarım biradaha hiçbir şekilde görüşmeyiz .
Merhabalar Fatih Bey,

Cihazınızın tüm aşamalarında genel müdürlüğümüz ile irtibat halinde oldunuz. Cihazınızın onarım ve detaylı test süreçlerinde yetkili birimlerimiz sizleri arayarak bilgilendirme sağladı. Umarız cihazınız tarafınıza ulaştığında tekrar bir sorun yaşamazsınız iyi günler dileriz.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
Bu süreçte en büyük desteği Ramazan Beyden aldım kendisine ayrıca çok teşekkür ederim süreci mümkün olduğunca hızlandırdı ve beni anlayışla karşılaedı elinden gelen herşeyi yaptı benim sitemim sizlere ,şahıslara değil hepiniz günün sonunda çalışansınız ve yetkilerinizi aşamıyorsunuz farkındayım Ama delta servis denildiğinde uzak dururum sisteminiz, işleyişiniz benim almak istediğim hizmet değil ki bunun kararını veren sizler değilsiniz aramımızda bir güven sorunu oluştu güven bir kere yıkıldımı telafisi çok zor şuan size iyi yada kötü onarım yapıyorsunuz diyemem cihazımı alıp belli bir süre kullandıktan sonra bunun kararını verebilrim sizlere tavsiyem servis formunuz internette çok detaylı bilgilendirme yapmıyor insanlar cihazlarının hangi aşamalarda geçtiğini bilmek ister en azında şu kod nolu parça takıldı denilebilir parça kodu yada sn den bakıldığında orjinalliği sorgulanabilir insanların içi rahat eder, birde lütfen yedek cihaz olarak vestel venüs vermeyin xinomi çok daha iyi seçim olcaktır.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Bu süreçte en büyük desteği Ramazan Beyden aldım kendisine ayrıca çok teşekkür ederim süreci mümkün olduğunca hızlandırdı ve beni anlayışla karşılaedı elinden gelen herşeyi yaptı benim sitemim sizlere ,şahıslara değil hepiniz günün sonunda çalışansınız ve yetkilerinizi aşamıyorsunuz farkındayım Ama delta servis denildiğinde uzak dururum sisteminiz, işleyişiniz benim almak istediğim hizmet değil ki bunun kararını veren sizler değilsiniz aramımızda bir güven sorunu oluştu güven bir kere yıkıldımı telafisi çok zor şuan size iyi yada kötü onarım yapıyorsunuz diyemem cihazımı alıp belli bir süre kullandıktan sonra bunun kararını verebilrim sizlere tavsiyem servis formunuz internette çok detaylı bilgilendirme yapmıyor insanlar cihazlarının hangi aşamalarda geçtiğini bilmek ister en azında şu kod nolu parça takıldı denilebilir parça kodu yada sn den bakıldığında orjinalliği sorgulanabilir insanların içi rahat eder, birde lütfen yedek cihaz olarak vestel venüs vermeyin xinomi çok daha iyi seçim olcaktır.
Merhabalar Fatih Bey ,
Yetkililerimizde çalışanlarımız gibi müşterilerimize en iyi hizmeti vereebilmek adına çalışmalar yapmakta , görüşlerini değerlendirmektedir. Cihazının onarım aşamalarını sitemiz üzerinden takip edebilir , her türlü desteği arayarak veya mail atarakta alabilirsiniz. Servisimizde yanlızca orjinal parça kullanılmaktadır. Cihaz servisimize ulaştığı an itibariyle ilk olarak fiziksel durumuna bakılmaktadır. İlk inceleme , arıza tespit , onarım ve kalite kontrol aşaması süreçleri mevcuttur. Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.
 

fdonline

New member
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
fatih
Cihazım
Samsung Note 8
delta servis den ürünüm bugün geldi öncelikle kargolama paketlerini çok beğendim kargonun üzerinde tank geçse sorun olmaz cihaz onarımı çok başarılı buldum sıfır cihazla değişmiş gibi güzel bir işçilik vardı tüm süreçte çok gözlü geri bildirim aldım işçili çok beğendiğimi tekrardan belirtmek isterim ilerde cihazımın garantisi bitse dahi yine onarımı için delta servisini tercih edeceğim tüm çalışanlarına özellikle ramazan bey ve zeynep hanıma ayrıca teşekkür ederim başarılarınız daim olsun...
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
515
Tepkime puanı
43
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
delta servis den ürünüm bugün geldi öncelikle kargolama paketlerini çok beğendim kargonun üzerinde tank geçse sorun olmaz cihaz onarımı çok başarılı buldum sıfır cihazla değişmiş gibi güzel bir işçilik vardı tüm süreçte çok gözlü geri bildirim aldım işçili çok beğendiğimi tekrardan belirtmek isterim ilerde cihazımın garantisi bitse dahi yine onarımı için delta servisini tercih edeceğim tüm çalışanlarına özellikle ramazan bey ve zeynep hanıma ayrıca teşekkür ederim başarılarınız daim olsun...
Merhabalar Fatih Bey ,

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. İyi günlerde kullanmanızı diliyoruz. :)
 
Üst