Samsung A9 PRO

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Servis Numaranız
452504
Merhaba
452504 Form nolu cihazi bugun elime ulasti.
Sm A9100 Versiyon olan Galaxy A9 Pro cihazin stock yazilimi malumunuz. Bu model sadece Cin icin uretilmis olup stock yaziliminda Play store ve Tr Dil bulunmamakta. Dolayisi ile Dunyadaki herkes bu cihazi Rootlu bir sekilde kullaniyor.
Bu cihazi size hangi sikayetler ile gonderdim.
  • 2. Sim Kart okumuyor.
  • Sorunsuz kullanilabilen (Tr dil ve play store iceren) Android 6 yazilimi yuklensin ve Rootlansin.
  • Ve son olarak da sonradan telefonda yetkili kisiye belirttigim, aslinda kullanima engel yaratmayan bu yuzden de soyledigime bin pisman oldugum "Ekran isigini %10 - 20 seviyelerine dusurdugumde ara sira titreme olmakta"
Ilgili kisi servis surecinde arayarak
Yazilimin atildigini test edildigini fakat Sim kart okumasinin bu modelde boyle oldugunu yapilabilecek bir sey olmadigini iletti. Cihazi 16 aydir cift sim nasil kullandim acaba diye kendimi sorguluyorum. Neyse onemli degil.
Ekran ile alakali artik nasil olduysa artik anakarta sivi temasindan oturu Garanti disi 350 TL karsiliginda yapilacagini belirtti. Benzer problemi yasayan kullanicilar sorunun ekran ile alakali oldugunu belirtmekte. Neyse dedigim gibi ara sira ve sadece ekran isigi azaltildiginda goruldugu icin onemli degil.
Gelen servis formunda goruyorum ki 350 TL odemedigimizden oturu Cihaz Garanti disi kalmis.
ama Yazilim guncellemesi yapilmis.
Peki ben neden Cihazi Turkce kullanabilmem gerekli iken ingilizce kullaniyorum. Yazilim guncellemesi Root islemlerini yapan ilgili arkadaslar nasil bir test uygulamaktalar??? Yada ben bir yerde yanlus yapiyorum Tr dil hic vir sekide yok.
Bu cihaz servisinize ilk defa gonderilmiyor.
Tekrar gonderip bir hafta daha mi beklemeyelim Sn Delta Servis
 

Ekli dosyalar

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınızı tekrar servisimize göndermeniz halinde tarafınıza yardımcı olunacaktır. Burdan bir kayıt oluşturuyoruz . Cihazınız servisimize ulaştığında en kısa sürede işlemi tamamlanacaktır.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Sözlerinize istinaden cihazı az önce tekrar geri gönderdim.Yarın servisinize ulaşır.Tekrar bu uzun süreci yaşamak yerine umarım dediğiniz gibi kısa sürede durum sonuçlanır. İyi akşamlar.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Sözlerinize istinaden cihazı az önce tekrar geri gönderdim.Yarın servisinize ulaşır.Tekrar bu uzun süreci yaşamak yerine umarım dediğiniz gibi kısa sürede durum sonuçlanır. İyi akşamlar.
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınız servisimize ulaştığında, hızlı bir şekilde yardımcı olunacaktır. İyi günler dileriz.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Servisinizin gerçekleştiği yanlis/eksik yazılım yükleme işleme sonucu geçtiğimiz Cuma gunu cihazı tekrar sizlere gönderdim ve hala beklemekteyim.Lütfen ilgili personeliniz gun icerisinde gerekli işlemi yaparak telefon aracılığı ile bizleri bilgilendirsin ve cihazı bugün kargoya teslim etsin.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Servisinizin gerçekleştiği yanlis/eksik yazılım yükleme işleme sonucu geçtiğimiz Cuma gunu cihazı tekrar sizlere gönderdim ve hala beklemekteyim.Lütfen ilgili personeliniz gun icerisinde gerekli işlemi yaparak telefon aracılığı ile bizleri bilgilendirsin ve cihazı bugün kargoya teslim etsin.
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınız servisimise ulaşmış olup , bugün işleme alınacaktır.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Hızlı dönüşünüz üçün teşekkürler Zeynep Hanım.
Yalnız bir hususu belirtmek ayrıca sizden detayli bilgi almak istiyorum.
Öncelikle yetkili personeliniz islemi yaptiktan sonra umarim cihazi test etmistir.Servisiniz tarafindan da aranmadim. Onemli degil duzgun bir sekilde yapilsin da tekrar ayni surece magruz kalmayalim. Sürekli servis kargolama gibi süreçlerden, sizlerin olmadığı kadar bizlerde memnun degiliz. Diğer husus ise, kullanimda bir problem teşkil etmemesine rağmen size belirttiğim sorun karşısinda taleb ettiğiniz 350 TL ücreti red ettiğim için cihazı neye dayanarak Garanti Dışı birakmaktasiniz? "SIVI TEMASI" Yani hakikaten saka gibi ne diyeyim biz telefonu o zaman poset ile komple sarip kullanalim.Ya da şöyle sorayım yaptığıniz bu islem etik mi ? Diyorsanız ki parayı ödeyin yoksa bir daha hizmet alamazsiniz. Bunu elestirmek icin de soylemiyorum aslinda. Bilinen diger servislerde de benzer sikayet problem yaşanmakta. Fark servisinizin izledigi tutum.. Forumda acilan basliklarda bu gozukmekte. Sizler ne kadar dikkate alırsınız o ayrı konu. Basit bir ornek kullandigim Cihazi yazilimi farkli oldugu icin ara sira cokmesi nedeniyle 5 kere yolladim servisinize. Her defasinda da talep ettigim Sifirlayin Rootlayip yazilim yukleyin. Tesekkurler sorunsuz yapilip gonderildide. Destek biriminizede mail attim. Yapilan islem maximum 10 dakıma. Elimizde dosyalar yok ki kendimiz yapalim. Su ilgili root yazılım dosyalarini koyun forum destek bolumune. Ne siz ugrasin ne biz. Simdi cok mu zor bunu yapmak.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Hızlı dönüşünüz üçün teşekkürler Zeynep Hanım.
Yalnız bir hususu belirtmek ayrıca sizden detayli bilgi almak istiyorum.
Öncelikle yetkili personeliniz islemi yaptiktan sonra umarim cihazi test etmistir.Servisiniz tarafindan da aranmadim. Onemli degil duzgun bir sekilde yapilsin da tekrar ayni surece magruz kalmayalim. Sürekli servis kargolama gibi süreçlerden, sizlerin olmadığı kadar bizlerde memnun degiliz. Diğer husus ise, kullanimda bir problem teşkil etmemesine rağmen size belirttiğim sorun karşısinda taleb ettiğiniz 350 TL ücreti red ettiğim için cihazı neye dayanarak Garanti Dışı birakmaktasiniz? "SIVI TEMASI" Yani hakikaten saka gibi ne diyeyim biz telefonu o zaman poset ile komple sarip kullanalim.Ya da şöyle sorayım yaptığıniz bu islem etik mi ? Diyorsanız ki parayı ödeyin yoksa bir daha hizmet alamazsiniz. Bunu elestirmek icin de soylemiyorum aslinda. Bilinen diger servislerde de benzer sikayet problem yaşanmakta. Fark servisinizin izledigi tutum.. Forumda acilan basliklarda bu gozukmekte. Sizler ne kadar dikkate alırsınız o ayrı konu. Basit bir ornek kullandigim Cihazi yazilimi farkli oldugu icin ara sira cokmesi nedeniyle 5 kere yolladim servisinize. Her defasinda da talep ettigim Sifirlayin Rootlayip yazilim yukleyin. Tesekkurler sorunsuz yapilip gonderildide. Destek biriminizede mail attim. Yapilan islem maximum 10 dakıma. Elimizde dosyalar yok ki kendimiz yapalim. Su ilgili root yazılım dosyalarini koyun forum destek bolumune. Ne siz ugrasin ne biz. Simdi cok mu zor bunu yapmak.
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçerek test edilmektedir. Cihazınızda belirtmiş olduğunuz şikayetlerin tümü anakartın sıvıya maruz kalmasından kaynaklanmaktadır. Bu durum garanti şartlarındada açıkca belirtilmektedir. Kullanıcı hatasından kaynaklı arızalarda garanti kapsamı dışında değerlendirilerek , ücretli onarımı mümkündür. Root garanti dışı bırakan bir işlem olup , sadece servisimiz tarafından yapılması uygundur.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçerek test edilmektedir. Cihazınızda belirtmiş olduğunuz şikayetlerin tümü anakartın sıvıya maruz kalmasından kaynaklanmaktadır. Bu durum garanti şartlarındada açıkca belirtilmektedir. Kullanıcı hatasından kaynaklı arızalarda garanti kapsamı dışında değerlendirilerek , ücretli onarımı mümkündür. Root garanti dışı bırakan bir işlem olup , sadece servisimiz tarafından yapılması uygundur.
Peki teşekkürler
Pm den kargo takip numaramı alabilir miyim?
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
cihazı az once teslim aldım.
video ya alıp buradan paylaşıyorum
izleyin !
ve acil bana dönüş yapın lütfen !

 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
cihazı az once teslim aldım.
video ya alıp buradan paylaşıyorum
izleyin !
ve acil bana dönüş yapın lütfen !

Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınızın anakartında sıvı tespit edilmesinden kaynaklı , garanti haricinde bırakılmıştır. Yazılımsal probleminizin giderilmesi adına işlem yapılmıştır. Anakartı sıvılı olan bir cihazın zaman içerisinde belirtmiş olduğunuz reaksiyonları göstermesi olasıdır. Cihazınızın ekranına herhangi bir müdahale olmamıştır.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
sizlerin yalan söylediği buradan belli !
neden oldugunu da belirteyim
ilgili arkadas ıstedgım yazılımı atmıs !
ama kalıte kontrol yine yapmamısınız belli..
neden?
video da gozukuyor !
play store calısmıyor acılmıyor yani
garanti durumuna gelince.
daha once de aynı seyı yaptınız
yaptıgınız dogru olmadıgını ben buradan yapıcı bır dılle elestırınce , imei den kontol ettim cihaz tekrar garantide gozukuyordu.

şimdi işinize gelmediği için tekrar garanti dısı bırakıyorsunuz !

sımdı bu yalan mı ?
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
sizlerin yalan söylediği buradan belli !
neden oldugunu da belirteyim
ilgili arkadas ıstedgım yazılımı atmıs !
ama kalıte kontrol yine yapmamısınız belli..
neden?
video da gozukuyor !
play store calısmıyor acılmıyor yani
garanti durumuna gelince.
daha once de aynı seyı yaptınız
yaptıgınız dogru olmadıgını ben buradan yapıcı bır dılle elestırınce , imei den kontol ettim cihaz tekrar garantide gozukuyordu.

şimdi işinize gelmediği için tekrar garanti dısı bırakıyorsunuz !

sımdı bu yalan mı ?
Ender Bey ,

Tarafınıza göndermiş olduğumuz servis çıkış raporundan açıkca belirtilmiştir.
Servis çıkış raporunuz,
Yapılan inceleme sonucunda cihazın sıvıya maruz kaldığı ve anakartının zarar gördüğü tespit edilmiştir.Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır.Kullanıcıya sunulan 3** TL ücretli onarım teklifi onaylanmadığı için cihaz onarımsız iade edilmiştir. Yazılım güncellemesi yapılmıştır.
İmei ile kontrol ettiğinizde cihazınızın Delta Teknik Servis garantisi altında olduğunu görmektesiniz. Cihaz garanti şartlarına uygun olmadığından kaynaklı garanti dışı bırakılmıştır.
Flood/spam olmasından kaynaklı alt alta yazılan mesajlarınız silinmektedir.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
0
İsim
Ender
Sn Zeynep Hanım
gerekirse şirketiniz sahibine ulaşırım. ben acımdan sorun degıl bu
ben hakkım olan hizmeti istiyorum ya...
yanlıs olan ne bunda.
en başa hiç dönmek istemiyorum. tamam. gerek yok bunlara. artık sinirden elim ayağım titriyor.
az once yazdım ya
arkadas gercekten de dogru olması gereken istedğiğim yazılımı atmıs... yani cihaza zatan yapılmıs hanım efendi. anlatabildim mi ?
tukrce olmus
androıd 6 kurmus super su root hersey var ..... tamam yani
peki ben play store neden giremiyorum ?
yani bu sizce anormal degil mi ?
siz bana kalkmıs garantiden bahsediyosunuz
hanfendi ....cihaza zaten ıslem yapılmıs...
tamam da... siz buna nasıl bır test uyguluyorsunuz ya .... bana onu izah edin
tamam ben kurdum... dur bır bakayım ... her sey calısıyor mu demiyor musunuz ?


ya bu soru cok acık değil mi ?
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
724
Tepkime puanı
66
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Sn Zeynep Hanım
gerekirse şirketiniz sahibine ulaşırım. ben acımdan sorun degıl bu
ben hakkım olan hizmeti istiyorum ya...
yanlıs olan ne bunda.
en başa hiç dönmek istemiyorum. tamam. gerek yok bunlara. artık sinirden elim ayağım titriyor.
az once yazdım ya
arkadas gercekten de dogru olması gereken istedğiğim yazılımı atmıs... yani cihaza zatan yapılmıs hanım efendi. anlatabildim mi ?
tukrce olmus
androıd 6 kurmus super su root hersey var ..... tamam yani
peki ben play store neden giremiyorum ?
yani bu sizce anormal degil mi ?
siz bana kalkmıs garantiden bahsediyosunuz
hanfendi ....cihaza zaten ıslem yapılmıs...
tamam da... siz buna nasıl bır test uyguluyorsunuz ya .... bana onu izah edin
tamam ben kurdum... dur bır bakayım ... her sey calısıyor mu demiyor musunuz ?


ya bu soru cok acık değil mi ?
Ender Bey ,

Servisimizde hiç bir zaman 3 parti uygulaması yüklenerek , cihaz test edilmemektedir. Cihazda özel hesabınız kurulu olup , tarafımızdan sizin hesabınız üzerinden uygulama yüklememiz etik olmamaktadır. Kullancılarımızın talebi varsa test edilmektedir. Servis bünyesinde yanlızca yazılım güncelleme ile ilgili talebiniz değerlendirilmiş , onarımı sağlanmıştır. Onarımı tamamlanan cihazlar kalite kontrol aşamasından geçmektedir. Belirtmiş olduğumuz üzere talebiniz olmadan cihaza uygulama indiremiyoruz.
 
Üst