Samsung A9 PRO

M-Technic

New member
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ender
Servis Numaranız
452504
Merhaba
452504 Form nolu cihazi bugun elime ulasti.
Sm A9100 Versiyon olan Galaxy A9 Pro cihazin stock yazilimi malumunuz. Bu model sadece Cin icin uretilmis olup stock yaziliminda Play store ve Tr Dil bulunmamakta. Dolayisi ile Dunyadaki herkes bu cihazi Rootlu bir sekilde kullaniyor.
Bu cihazi size hangi sikayetler ile gonderdim.
  • 2. Sim Kart okumuyor.
  • Sorunsuz kullanilabilen (Tr dil ve play store iceren) Android 6 yazilimi yuklensin ve Rootlansin.
  • Ve son olarak da sonradan telefonda yetkili kisiye belirttigim, aslinda kullanima engel yaratmayan bu yuzden de soyledigime bin pisman oldugum "Ekran isigini %10 - 20 seviyelerine dusurdugumde ara sira titreme olmakta"
Ilgili kisi servis surecinde arayarak
Yazilimin atildigini test edildigini fakat Sim kart okumasinin bu modelde boyle oldugunu yapilabilecek bir sey olmadigini iletti. Cihazi 16 aydir cift sim nasil kullandim acaba diye kendimi sorguluyorum. Neyse onemli degil.
Ekran ile alakali artik nasil olduysa artik anakarta sivi temasindan oturu Garanti disi 350 TL karsiliginda yapilacagini belirtti. Benzer problemi yasayan kullanicilar sorunun ekran ile alakali oldugunu belirtmekte. Neyse dedigim gibi ara sira ve sadece ekran isigi azaltildiginda goruldugu icin onemli degil.
Gelen servis formunda goruyorum ki 350 TL odemedigimizden oturu Cihaz Garanti disi kalmis.
ama Yazilim guncellemesi yapilmis.
Peki ben neden Cihazi Turkce kullanabilmem gerekli iken ingilizce kullaniyorum. Yazilim guncellemesi Root islemlerini yapan ilgili arkadaslar nasil bir test uygulamaktalar??? Yada ben bir yerde yanlus yapiyorum Tr dil hic vir sekide yok.
Bu cihaz servisinize ilk defa gonderilmiyor.
Tekrar gonderip bir hafta daha mi beklemeyelim Sn Delta Servis
 

Ekli dosyalar

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
378
Tepkime puanı
26
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınızı tekrar servisimize göndermeniz halinde tarafınıza yardımcı olunacaktır. Burdan bir kayıt oluşturuyoruz . Cihazınız servisimize ulaştığında en kısa sürede işlemi tamamlanacaktır.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ender
Sözlerinize istinaden cihazı az önce tekrar geri gönderdim.Yarın servisinize ulaşır.Tekrar bu uzun süreci yaşamak yerine umarım dediğiniz gibi kısa sürede durum sonuçlanır. İyi akşamlar.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
378
Tepkime puanı
26
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Sözlerinize istinaden cihazı az önce tekrar geri gönderdim.Yarın servisinize ulaşır.Tekrar bu uzun süreci yaşamak yerine umarım dediğiniz gibi kısa sürede durum sonuçlanır. İyi akşamlar.
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınız servisimize ulaştığında, hızlı bir şekilde yardımcı olunacaktır. İyi günler dileriz.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ender
Servisinizin gerçekleştiği yanlis/eksik yazılım yükleme işleme sonucu geçtiğimiz Cuma gunu cihazı tekrar sizlere gönderdim ve hala beklemekteyim.Lütfen ilgili personeliniz gun icerisinde gerekli işlemi yaparak telefon aracılığı ile bizleri bilgilendirsin ve cihazı bugün kargoya teslim etsin.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
378
Tepkime puanı
26
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Servisinizin gerçekleştiği yanlis/eksik yazılım yükleme işleme sonucu geçtiğimiz Cuma gunu cihazı tekrar sizlere gönderdim ve hala beklemekteyim.Lütfen ilgili personeliniz gun icerisinde gerekli işlemi yaparak telefon aracılığı ile bizleri bilgilendirsin ve cihazı bugün kargoya teslim etsin.
Merhabalar Ender Bey ,

Cihazınız servisimise ulaşmış olup , bugün işleme alınacaktır.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ender
Hızlı dönüşünüz üçün teşekkürler Zeynep Hanım.
Yalnız bir hususu belirtmek ayrıca sizden detayli bilgi almak istiyorum.
Öncelikle yetkili personeliniz islemi yaptiktan sonra umarim cihazi test etmistir.Servisiniz tarafindan da aranmadim. Onemli degil duzgun bir sekilde yapilsin da tekrar ayni surece magruz kalmayalim. Sürekli servis kargolama gibi süreçlerden, sizlerin olmadığı kadar bizlerde memnun degiliz. Diğer husus ise, kullanimda bir problem teşkil etmemesine rağmen size belirttiğim sorun karşısinda taleb ettiğiniz 350 TL ücreti red ettiğim için cihazı neye dayanarak Garanti Dışı birakmaktasiniz? "SIVI TEMASI" Yani hakikaten saka gibi ne diyeyim biz telefonu o zaman poset ile komple sarip kullanalim.Ya da şöyle sorayım yaptığıniz bu islem etik mi ? Diyorsanız ki parayı ödeyin yoksa bir daha hizmet alamazsiniz. Bunu elestirmek icin de soylemiyorum aslinda. Bilinen diger servislerde de benzer sikayet problem yaşanmakta. Fark servisinizin izledigi tutum.. Forumda acilan basliklarda bu gozukmekte. Sizler ne kadar dikkate alırsınız o ayrı konu. Basit bir ornek kullandigim Cihazi yazilimi farkli oldugu icin ara sira cokmesi nedeniyle 5 kere yolladim servisinize. Her defasinda da talep ettigim Sifirlayin Rootlayip yazilim yukleyin. Tesekkurler sorunsuz yapilip gonderildide. Destek biriminizede mail attim. Yapilan islem maximum 10 dakıma. Elimizde dosyalar yok ki kendimiz yapalim. Su ilgili root yazılım dosyalarini koyun forum destek bolumune. Ne siz ugrasin ne biz. Simdi cok mu zor bunu yapmak.
 

Backoffice2

Moderator
Yönetici
Mesajlar
378
Tepkime puanı
26
Puanları
0
İsim
Zeynep Kunt
Hızlı dönüşünüz üçün teşekkürler Zeynep Hanım.
Yalnız bir hususu belirtmek ayrıca sizden detayli bilgi almak istiyorum.
Öncelikle yetkili personeliniz islemi yaptiktan sonra umarim cihazi test etmistir.Servisiniz tarafindan da aranmadim. Onemli degil duzgun bir sekilde yapilsin da tekrar ayni surece magruz kalmayalim. Sürekli servis kargolama gibi süreçlerden, sizlerin olmadığı kadar bizlerde memnun degiliz. Diğer husus ise, kullanimda bir problem teşkil etmemesine rağmen size belirttiğim sorun karşısinda taleb ettiğiniz 350 TL ücreti red ettiğim için cihazı neye dayanarak Garanti Dışı birakmaktasiniz? "SIVI TEMASI" Yani hakikaten saka gibi ne diyeyim biz telefonu o zaman poset ile komple sarip kullanalim.Ya da şöyle sorayım yaptığıniz bu islem etik mi ? Diyorsanız ki parayı ödeyin yoksa bir daha hizmet alamazsiniz. Bunu elestirmek icin de soylemiyorum aslinda. Bilinen diger servislerde de benzer sikayet problem yaşanmakta. Fark servisinizin izledigi tutum.. Forumda acilan basliklarda bu gozukmekte. Sizler ne kadar dikkate alırsınız o ayrı konu. Basit bir ornek kullandigim Cihazi yazilimi farkli oldugu icin ara sira cokmesi nedeniyle 5 kere yolladim servisinize. Her defasinda da talep ettigim Sifirlayin Rootlayip yazilim yukleyin. Tesekkurler sorunsuz yapilip gonderildide. Destek biriminizede mail attim. Yapilan islem maximum 10 dakıma. Elimizde dosyalar yok ki kendimiz yapalim. Su ilgili root yazılım dosyalarini koyun forum destek bolumune. Ne siz ugrasin ne biz. Simdi cok mu zor bunu yapmak.
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçerek test edilmektedir. Cihazınızda belirtmiş olduğunuz şikayetlerin tümü anakartın sıvıya maruz kalmasından kaynaklanmaktadır. Bu durum garanti şartlarındada açıkca belirtilmektedir. Kullanıcı hatasından kaynaklı arızalarda garanti kapsamı dışında değerlendirilerek , ücretli onarımı mümkündür. Root garanti dışı bırakan bir işlem olup , sadece servisimiz tarafından yapılması uygundur.
 

M-Technic

New member
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Ender
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kalite kontrol aşamasından geçerek test edilmektedir. Cihazınızda belirtmiş olduğunuz şikayetlerin tümü anakartın sıvıya maruz kalmasından kaynaklanmaktadır. Bu durum garanti şartlarındada açıkca belirtilmektedir. Kullanıcı hatasından kaynaklı arızalarda garanti kapsamı dışında değerlendirilerek , ücretli onarımı mümkündür. Root garanti dışı bırakan bir işlem olup , sadece servisimiz tarafından yapılması uygundur.
Peki teşekkürler
Pm den kargo takip numaramı alabilir miyim?
 
Üst