Soru Uzun süren bekleme ve yetersiz, eksik bilgilendirme

Hukukcu36

New member
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Servis Numaranız
452879
452879 cihazla ilgili olarak.
20.04.2019 tarihinde servise teslim ettim.
Öngörülen teslim tarihi önce 03.05.2019'du. sonra 11.05.2019 olarak değişti. Bugün ise 20.05.2019 olarak yine değişti. Yasal sürede bile cihaz yapılmıyor. Cihazın ne durumda olduğunu soruyorum hep genel geçer onarım işlemleri devam ediyor deniliyor. Sonra yedek cihaz talebinde bir kaç kez bulundum. Bu hafta içinde cihaz gönderilecektir o yüzden yedek cihaz yollamiyoruz denildi ama o da olmadi. Bugün ise haftaya cihaz gönderilecektir deniliyor. Neden bekliyoruz parça mı bekleniyor. Başka bir şey mi var. Hic bir bilgilendirme yok. Delta servisin daha kurumsal olması lazım. Servis bekleyişi işkenceye dönüşüyor.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
452879 cihazla ilgili olarak.
20.04.2019 tarihinde servise teslim ettim.
Öngörülen teslim tarihi önce 03.05.2019'du. sonra 11.05.2019 olarak değişti. Bugün ise 20.05.2019 olarak yine değişti. Yasal sürede bile cihaz yapılmıyor. Cihazın ne durumda olduğunu soruyorum hep genel geçer onarım işlemleri devam ediyor deniliyor. Sonra yedek cihaz talebinde bir kaç kez bulundum. Bu hafta içinde cihaz gönderilecektir o yüzden yedek cihaz yollamiyoruz denildi ama o da olmadi. Bugün ise haftaya cihaz gönderilecektir deniliyor. Neden bekliyoruz parça mı bekleniyor. Başka bir şey mi var. Hic bir bilgilendirme yok. Delta servisin daha kurumsal olması lazım. Servis bekleyişi işkenceye dönüşüyor.
Merhabalar Erhan bey,

Cihazınızın işlem süreci devam etmekte olup şuanda ıp68 sertifikası için kapak temini sağlanmaktadır. Hafta içerisinde tarafınıza gönderimi yapılacaktır.
 

Hukukcu36

New member
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Bugün 21.05.2019 halen bir gelişme yok. Sistemden aynı şekilde gözüküyor. Kapak temini bu kadar zor mu? Her hafta çıkışı yapılacak deniyor.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Bugün 21.05.2019 halen bir gelişme yok. Sistemden aynı şekilde gözüküyor. Kapak temini bu kadar zor mu? Her hafta çıkışı yapılacak deniyor.
Merhabalar Erhan bey,

Bu hafta içerisinde sonuçlandırılmış olup tarafınıza teslim edilecektir.
 

Hukukcu36

New member
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Bir aydır vermediniz. Bu hafta cihaz teslim edilecek diyorsunuz. Ikame cihaza gerek yok artık.
 

Hukukcu36

New member
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Sözde cihaz bugün de teslim edilecekti. Ben böyle bir rezalet görmedim. Bir de neden mesajlarımı siliyorsunuz anlamadım.
 

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
535
Tepkime puanı
37
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
Sözde cihaz bugün de teslim edilecekti. Ben böyle bir rezalet görmedim. Bir de neden mesajlarımı siliyorsunuz anlamadım.
Merhabalar Erhan bey,

Cihazınız için bugün değil, bu hafta çıkacak bilgisi verilmiştir. Bu hafta sonuna kadar işlemleri tamamlanarak tarafınıza teslim edilecektir. Uygunsuz içerikler maalesef yayınlanmamaktadır.
 

Hukukcu36

New member
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Merhabalar Erhan bey,

Cihazınız için bugün değil, bu hafta çıkacak bilgisi verilmiştir. Bu hafta sonuna kadar işlemleri tamamlanarak tarafınıza teslim edilecektir. Uygunsuz içerikler maalesef yayınlanmamaktadır.
Bugün servisten telefonla beni aradılar. Cihaz haftaya teslim edilecek dediler. Haftaya bayram. Dolayısıyla haziranın ortasına kadar cihaz elime geçmeyecek. Sizin sözünüze itimat etmek hata. Tüketici hakem heyetine bugün itibarıyla başvurdum. Artık telefonu göndermeyin. Kanunen siz de ithalatçı kadar sorumlusunuz.
 
Üst