Soru Uzun süren bekleme ve yetersiz, eksik bilgilendirme

Hukukcu36

New member
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim
Erhan o.
Servis Numaranız
452879
452879 cihazla ilgili olarak.
20.04.2019 tarihinde servise teslim ettim.
Öngörülen teslim tarihi önce 03.05.2019'du. sonra 11.05.2019 olarak değişti. Bugün ise 20.05.2019 olarak yine değişti. Yasal sürede bile cihaz yapılmıyor. Cihazın ne durumda olduğunu soruyorum hep genel geçer onarım işlemleri devam ediyor deniliyor. Sonra yedek cihaz talebinde bir kaç kez bulundum. Bu hafta içinde cihaz gönderilecektir o yüzden yedek cihaz yollamiyoruz denildi ama o da olmadi. Bugün ise haftaya cihaz gönderilecektir deniliyor. Neden bekliyoruz parça mı bekleniyor. Başka bir şey mi var. Hic bir bilgilendirme yok. Delta servisin daha kurumsal olması lazım. Servis bekleyişi işkenceye dönüşüyor.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

Backoffice

Moderator
Yönetici
Mesajlar
501
Tepkime puanı
35
Puanları
0
İsim
Aslıhan Duman
452879 cihazla ilgili olarak.
20.04.2019 tarihinde servise teslim ettim.
Öngörülen teslim tarihi önce 03.05.2019'du. sonra 11.05.2019 olarak değişti. Bugün ise 20.05.2019 olarak yine değişti. Yasal sürede bile cihaz yapılmıyor. Cihazın ne durumda olduğunu soruyorum hep genel geçer onarım işlemleri devam ediyor deniliyor. Sonra yedek cihaz talebinde bir kaç kez bulundum. Bu hafta içinde cihaz gönderilecektir o yüzden yedek cihaz yollamiyoruz denildi ama o da olmadi. Bugün ise haftaya cihaz gönderilecektir deniliyor. Neden bekliyoruz parça mı bekleniyor. Başka bir şey mi var. Hic bir bilgilendirme yok. Delta servisin daha kurumsal olması lazım. Servis bekleyişi işkenceye dönüşüyor.
Merhabalar Erhan bey,

Cihazınızın işlem süreci devam etmekte olup şuanda ıp68 sertifikası için kapak temini sağlanmaktadır. Hafta içerisinde tarafınıza gönderimi yapılacaktır.
 
Üst